#1 Skrevet September 12, 2006 Synes bilen min går dårligere når den får driftstemp.. Men har også merket at bilen "sperrer/holder igjen" litt over 5000rpm,akkurat som den får for lite bensin. Bilen er en: 99mod Audi A4 1.8T 2WD APU Steg 1+ BSR resten ser dere i min bilprofil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Finner ingen ting med VAGcom i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2006 Min og blir slakkere når jeg passerer 5000 rpm. Noen sier det er turboen som er for liten, og ikke greier å holde oppe trykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2006 Ja,det tror jeg oxo,ladetrykket detter mye innen 5000rpm er nådd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2006 Riktig med det turbotrykket.. Synker mye med den orginale turboen.. Har vel 1,1-1,2 bar ved fullt pådrag, og ved 6000rpm og opp har jeg vel 0,7 eller 0,8... Men nå går det bare bedre å bedre ettersom det blir kaldere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2006 skift dump ventilen til f.eks denne: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_454&products_id=1804 Ej har chip på bilen min da, men ej gaske sikker på den hjelpe på dei uten også.. Får ej mye mer fordelt drag på giret, holder heilt til turtals sperra me mej no nesten. taper sej litt på slutten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2006 skift dump ventilen til f.eks denne: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_454&products_id=1804 Ej har chip på bilen min da, men ej gaske sikker på den hjelpe på dei uten også.. Får ej mye mer fordelt drag på giret, holder heilt til turtals sperra me mej no nesten. taper sej litt på slutten. Det sitter en Forge ventil på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2006 Riktig med det turbotrykket.. Synker mye med den orginale turboen.. Har vel 1,1-1,2 bar ved fullt pådrag, og ved 6000rpm og opp har jeg vel 0,7 eller 0,8... Men nå går det bare bedre å bedre ettersom det blir kaldere.. Sant det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...