Anbefalte innlegg

En kjapp tirsdags modd! :) Om desse er 20" eller ei det vites ikke : klø : litt større ble de vertfall, en pekepinn på hvordan det vil bli.. :)

 

hhhhh.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mitt forsøk:)

 

edit: ole var litt før meg

esdg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tÿcks?? vurderer felg bytte til våren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok litt større OZ'en når dem kommer på bilen... Og dem har brukt skrudde felg på på modden, det har ikke jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrudde schmoodde .. større og mindre åpning passer meg helt fint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMO så trenger du iaf noe som er blankere enn de du har i dag. Så myyyye bedre ut med Opera felgene (jeg er forutinntatt siden jeg jobber i Opera).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMO så trenger du iaf noe som er blankere enn de du har i dag. Så myyyye bedre ut med Opera felgene (jeg er forutinntatt siden jeg jobber i Opera).

 

Felgene som er på det første bildet er standard sølv\grå\alu idag.. hele bilen er nesten moddet på det bildet.. sjekk prosjekt tråd for status idag.. Får jeg tak i Opera felgene så blir det 20" til våren ja.. Jobber med saken.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.