#1 Skrevet September 12, 2006 Noen som kan photoshoppe 20" Oz Opera PL på dette bildet? Bilder av felg finner dere evt. her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 En kjapp tirsdags modd! Om desse er 20" eller ei det vites ikke litt større ble de vertfall, en pekepinn på hvordan det vil bli.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2006 Her er mitt forsøk:) edit: ole var litt før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2006 hva tÿcks?? vurderer felg bytte til våren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2006 har tro på det der, Ben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2006 Jeg tror det vil bli bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2006 Blir nok litt større OZ'en når dem kommer på bilen... Og dem har brukt skrudde felg på på modden, det har ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2006 skrudde schmoodde .. større og mindre åpning passer meg helt fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2006 IMO så trenger du iaf noe som er blankere enn de du har i dag. Så myyyye bedre ut med Opera felgene (jeg er forutinntatt siden jeg jobber i Opera). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2006 IMO så trenger du iaf noe som er blankere enn de du har i dag. Så myyyye bedre ut med Opera felgene (jeg er forutinntatt siden jeg jobber i Opera). Felgene som er på det første bildet er standard sølv\grå\alu idag.. hele bilen er nesten moddet på det bildet.. sjekk prosjekt tråd for status idag.. Får jeg tak i Opera felgene så blir det 20" til våren ja.. Jobber med saken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...