#1 Skrevet September 12, 2006 Hei. Ej he prøvd å søke litt i forumet men blir ikkje heilt så klok som ej gjerne vilie bli. E det riktig at på T4 så kom der i 96 en bakfanger som er i en bit, i motsetning til min 93mod som har 3 deler, og at denne passar på min 93mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2006 Hei. Ej he prøvd å søke litt i forumet men blir ikkje heilt så klok som ej gjerne vilie bli. E det riktig at på T4 så kom der i 96 en bakfanger som er i en bit, i motsetning til min 93mod som har 3 deler, og at denne passar på min 93mod? Stemmer at det kom en annen bakfanger i 96 ja. som er hel. Denne passer på eldre og bortsett i fra at det må lages noe andre fester på midten slik at den ikke detter ned liksom. Ikke noe problem. Har gjort dette selv på tidligere bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2006 Takker for svar, og spør litt til. Kan ej bruke baklykter fra 96mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2006 Takker for svar,og spør litt til. Kan ej bruke baklykter fra 96mod? Baklampene er de samme i fra 91-04 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...