Østfold: (klubbmøter og merker)

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Nylig kjøpt meg audi a4 og lurte på litt diverse.

For og bli med på møtene, er det bare og komme?

Å for å få de små merkene av klubben som man har i siderutene? hvordan får jeg de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei.

 

Nylig kjøpt meg audi a4 og lurte på litt diverse.

For og bli med på møtene, er det bare og komme?

Å for å få de små merkene av klubben som man har i siderutene? hvordan får jeg de?

 

Hei hei, Bare å komme på møtene, de har vi som du sikkert har fått med deg den første søndagen i hvert månedbytte.

 

De små merkene vet jeg ikke om lokallagsleder har med seg hver gang, for jeg skulle hatt noen jeg også... Vet de har hatt manko på de en stund...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Som Chris sier er det bare å komme. Merkene er det normalt jeg som har, men Thomas ( kasserer ) har disse nå. Jeg skal sørge for å ha med noen av de på neste samling jeg ( skal også sørge for å komme, dukket jo ikke opp sist ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Som Chris sier er det bare å komme. Merkene er det normalt jeg som har, men Thomas ( kasserer ) har disse nå. Jeg skal sørge for å ha med noen av de på neste samling jeg ( skal også sørge for å komme, dukket jo ikke opp sist ).

 

Halla "sjef" : vinke :

Ta med noen til meg også da...har ny bil som jeg må dekorere:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla "sjef" : vinke :

Ta med noen til meg også da...har ny bil som jeg må dekorere:evil:

: vinke : Det skal bli! Grattis med ny bil også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Det skal bli! Grattis med ny bil også da.

 

shanks: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Det skal bli! Grattis med ny bil også da.

 

Var innom TS Racing i går med bilen min jeg da: smil : å gjett hva jeg fant der:) jo der lå det klistremerker gitt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra! Ga de et par ekstra sist jeg var innom der, men trodde de var borte for lengst:) Tar med flere merker til dere andre på neste treff iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.