#1 Skrevet September 13, 2006 Tar turen bort hvis være blir gudd (har meldt fint dåh) Nogen her så har tenkt seg bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2006 Jeg er bortreist i helgen, så jeg har ikke anledning til å delta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2006 Dette hørtes intressant ut... Tar kanskje turen med golf dieselen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2006 Jeg tror det blir en del folk. ta med dere fler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2006 Faen og!! Alt ska skje når eg e bortreist.. Måtte jo seff offshore idag!!!! Jaja. That`s Life 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2006 Ja, kom igjen folkens! blir bra dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...