#1 Skrevet September 13, 2006 Vet ikke om det er et dumt spørsmål, men jeg lurer hvertfall: rolleyes Hva er et sport understell? Hva er forskjellen fra et vanlig understell? : flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2006 30mm lavere tror jeg Quattro er 30mm høyere igjen! noe stivere" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2006 30mm lavere tror jegQuattro er 30mm høyere igjen! noe stivere" øhh...dette kommer seg vel ann på bilen.. På ny a3 nå er sportsunderstell 15mm lavere og s-line 15mm enda lavere. Om det er quattro eller ikke spiller vel ingen rolle. Dette gleder vel hvertfall ny a4 også tror jeg. På gamle a4'en vi hadde her, B6, så hadde vi sportsunderstell, det senket 20mm og bilen var stivere. Med andre ord jeg tror sportsunderstell kun er andre fjærer...Må opp på S-line for andre dempere og eventuellt andre ting tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2006 Så det er kun fjærer som er forskjellen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2006 Så det er kun fjærer som er forskjellen?? De sportsunderstellene som er på Audi senker som nevnt i et tidligere innlegg alt i fra 15-35 mm. Det er ikke bare andre fjærer men også dempere. Mange bestiller ny bil med sportsunderstell med tanke på ytterlig senking uten å nødvendigvis bytte dempere. En uskreven regel er at senking mer enn 30 mm så bør demperne byttes. Har du da ett undrestell som er 20 mm lavere enn orginalt er demperne tilpasset dette og du kan senke ytterligere 20-30 mm uten problem. Vanlige sportsunderstell er en egen Audigreie, mens S-Line understellet produseres av Quattro GmbH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2006 Så det er kun fjærer som er forskjellen?? På min A6 så er det også de øvre bærearmene som er forskjell fra en ordinær bil. Fant det ut når jeg kjøpte bærearm's kit, men det skulle vist ikke ha så mye å si, uten at bilen ble litt stivere (ikke merkbart). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...