Anbefalte innlegg

Lurte egentlig bare på hvor mye bensin trykk en 2.2t (aan) skal ha. den er mtm chippet og rs2 turbo. skal vist være 320hk men ikke vet jeg...??

Og viss dere sitter med kunnskapen om hvor mye turbotrykk denna chippen skal være med på, hadde det vært fint med ett svar på det også! waste-gatefjøra er urørt. (hvis det har noe å si)!

 

Mange takk!!

 

 

Hilsen en litt små lei s6 eier!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte egentlig bare på hvor mye bensin trykk en 2.2t (aan) skal ha. den er mtm chippet og rs2 turbo. skal vist være 320hk men ikke vet jeg...??

Og viss dere sitter med kunnskapen om hvor mye turbotrykk denna chippen skal være med på, hadde det vært fint med ett svar på det også! waste-gatefjøra er urørt. (hvis det har noe å si)!

 

Mange takk!!

 

 

Hilsen en litt små lei s6 eier!!

 

Regner med at dette programmet er beregna på originalt oppsett. Har du originale dyser? Bensintrykket er 4 bar med orginal trykkregulator. Er vanskelig å si noe om hva ladetrykk den skal ha men kan tenke meg rundt 1,5. Har du den originale magnetventilen til turbotrykk så skal programmet styre ladetrykket selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at dette programmet er beregna på originalt oppsett. Har du originale dyser? Bensintrykket er 4 bar med orginal trykkregulator. Er vanskelig å si noe om hva ladetrykk den skal ha men kan tenke meg rundt 1,5. Har du den originale magnetventilen til turbotrykk så skal programmet styre ladetrykket selv

 

 

Har org dyser. vet ikke hva trykket er nå, men sist jeg sjekket ar det oppi syv bar.. syntes det var litt i drøyeste laget..men har orginal n75!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og forresten klarer jeg ikke mer enn ca 1.9bar på måler i instrument. sjekket for lekasjer også. pluss at det er ny n75. no tips/råd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 bar på fult ladetrykk eller når var detta. ? Prøv å kobl av n75 å erstatt den med en bleed ventil . Det har u vel i golfen. Prøv annen massemåler enda da?. Enda mer bensintrykk i min å det funker det. Ikke den beste lølsnigen men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 bar på fult ladetrykk eller når var detta. ? Prøv å kobl av n75 å erstatt den med en bleed ventil . Det har u vel i golfen. Prøv annen massemåler enda da?. Enda mer bensintrykk i min å det funker det. Ikke den beste lølsnigen men.

nei fikk fiksa problemet. var lit rusk i bensin tanken. renset den og byttet bensinpumpa.. syv bar var på tomgang faktisk.... kan jo prøve den fra golfen ja. du skulle vell hatt dysene dine igjen. jobber du i ski om dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva gjør man med orginal kontakten til n75? lar den bare stå i og stripse den opp på siden?? funker det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thank you petter!!! jepp den har sluttet å fuske. fiksa det på tirsdag.. bare ring når er i traktene.ellers kan jeg komme til deg. ikke no prob det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.