Østfold: Leie av Rudskogen

Anbefalte innlegg

Hellois!

Jeg lurte på om noen vet sånn ca det koster å leie banen en ettermiddag/en dag?

Hadde ikke dette vært litt skåy å gjennomført med lokallaget eller kanskje slått seg sammen med Follo laget også?

Hvis der blir mange så er det kanskje ikke så fryktelig dyrt per bil på banen?!: klø :

Kunne jo blitt en artig sammen komst før vinteren og snøen setter inn for fullt!

Bare ett forslag jeg slenger ut så kan man jo se hvordan responsen er!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted at det koster mellom 10-15.000,- å leie banen en ettermiddag. Er det riktig så trenger vi ikke være mer enn 30stk for å kjøre så blir summen 500,- à hode. I tillegg må vi ha flaggvakter, men der har vel folk kanskje noen bedre halvdeler som kan stille opp for gutta sine? :P

Helt klart en toppers idè om det er en ledig ettermiddag, men kanskje det begynner å bli litt for sent?

Jeg er iallefall med sålenge prisen ikke blir urealistik mye pr stk.

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i styret i lokallaget har snakket mye om å få til et treff for medlemmene på kveldstid på en hverdag. Jeg skal være litt forsiktig med å si noe sikkert, men mener å huske prisen for en ettermiddag var rundt 10.000 sesongen, halv pris utenom sesongen ( vintersesong ). Det er en god stund siden vi sjekket opp priser, så kan tenkes jeg husker feil.

Om vi klarer å samle så mange som 30 stk så hadde det jo vært en mulighet da, men i tillegg til leie kommer banemannskap, ambulansepersonell, brannslukkingsutstyr etc. Hvor mye og hva som strengt tatt kreves vet jeg ikke, vi la det egentlig litt på is pga prisen, men er det ikke så mye som skal til så går det kanskje an å prøve å få til noe sånt?

Burde da hatt en slags bindende påmelding sånn at det ikke sitter noen igjen med regninga og sjegget i postkassa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres ut som et bra forslag. Bindende påmelding burde jo funke.

Går vel ann å lage en tråd (eller bruke denne) for å logge stemningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke verre en att man sender en mail til rudskogen å hører om priser, jeg stiller nok med bil hvis det blir noe av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes ut som en morsom sak.. de treffene som er mindre enn de store(les:gatebil) pleier å væra kjempetøffe : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i styret i lokallaget har snakket mye om å få til et treff for medlemmene på kveldstid på en hverdag. Jeg skal være litt forsiktig med å si noe sikkert, men mener å huske prisen for en ettermiddag var rundt 10.000 sesongen, halv pris utenom sesongen ( vintersesong ). Det er en god stund siden vi sjekket opp priser, så kan tenkes jeg husker feil.

Om vi klarer å samle så mange som 30 stk så hadde det jo vært en mulighet da, men i tillegg til leie kommer banemannskap, ambulansepersonell, brannslukkingsutstyr etc. Hvor mye og hva som strengt tatt kreves vet jeg ikke, vi la det egentlig litt på is pga prisen, men er det ikke så mye som skal til så går det kanskje an å prøve å få til noe sånt?

Burde da hatt en slags bindende påmelding sånn at det ikke sitter noen igjen med regninga og sjegget i postkassa..

husk det er mye kompetanse blant medlemene også, mange som er kvalifiserte til å ta sikerhets "oppdrag". kan skaffe det meste av slokke utstyr og slikt som trengs for et så lite treff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk det er mye kompetanse blant medlemene også, mange som er kvalifiserte til å ta sikerhets "oppdrag". kan skaffe det meste av slokke utstyr og slikt som trengs for et så lite treff.

Det hadde jo vært supert da! Skal prøve å få sjekket opp i litt priser igjen jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje andre enn bare i deres lokallag er intr i også??: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser follo nevnes i første tråden her. Tror nok vi kan være med på noe om dette blir noe av.

Hadde vært sinnsykt morro med et vintertreff på rudskogen. Med grisekjøring på snø ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en tur om jeg er hjemme å slipper inn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ambulanse mm er strengt tatt ikke nødvedig, har hatt flere treff der på vinteren vi uten å ha blitt pålagt dette. Hyl å skrik hvis det tengs hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært sinnsykt morro med et vintertreff på rudskogen. Med grisekjøring på snø ;)

Enig med Ole-C, må bare ha meg quattro-bil først;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg hvis det blir noe av.. men kanskje vært greit mens det enda går med sommerdekk.. Har ikke feste i regnet, regner ikke med å sitte som en klegg på snø heller da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje andre enn bare i deres lokallag er intr i også??: flau :

Så klart kan vi ikke nekte andre lokallag! Det jeg tenkte på var å arangere det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.