Lakkforsegling - flasser det av?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

(Det stod mellom å putte denne her eller på styling.. :/)

 

Bilen min er lakkforseglet med WaxGuard, og det skal visstnok være litt under 2år igjen.

 

Hva skjer når disse to åra har gått? Vil lakkforseglinga flasse av? Vi hele bilen min se ut som en solbrent sydenturist?

 

Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette?

 

Mvh

Christer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil ikke flasse av. Det blir gradvis slitt bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekke sikkert du merker noe spesielt i det hele tatt. men det er jo en fordel og begynne og polere hvis du ser den blir litt "mattere". Men som sagt over så slites beskyttelsen sakte men sikkert vekk bare, du merker nok ingen ting;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, takk for svar.

 

For jeg det har nemlig begynt å flasse veldig på den ene døra mi. Bra at det ikke blir sånn på hele bilen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, takk for svar.

 

For jeg det har nemlig begynt å flasse veldig på den ene døra mi. Bra at det ikke blir sånn på hele bilen da.

 

sikker på at ikke det er klarlakken din som flasser a?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jooo.. Det var det vettu..:P Dro på lakkverkstedet idag og forhørte meg.

 

Da har jeg missforstått.. Jeg trodde nemlig at lakkforsegling var et gjennomsiktig lag man la over klarlakken. Beklager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jooo.. Det var det vettu..:P Dro på lakkverkstedet idag og forhørte meg.

 

Da har jeg missforstått.. Jeg trodde nemlig at lakkforsegling var et gjennomsiktig lag man la over klarlakken. Beklager.

 

tenkte meg det;) jeg har blitt lurt av det samme selv før: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.