#26 Skrevet September 15, 2006 jupp men min pål har 4 hjul som spinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 15, 2006 ka drit du har kjøpt de no da ?? Mercedes 200 CDI med 4wd ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 15, 2006 biler med stjerne har en sjofør uten hjerne!! nei d er en 2002 golf4 1,9tdi 4motion 110hk fekk den so billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 15, 2006 HUSK HJELM Iallfall dokke som skal kjøre.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 15, 2006 No drar e på krabbe-fest med jobb...........gjett ka e skal spise da..........PIZZA : smil : Krabbe og reke e for sengevætera og Bmw-eiera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 15, 2006 Kos deg .. og drekk med måte. Sees i mårra . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 15, 2006 Nå begynner jeg å glede meg skikkelig til imorra Bare synd turbon har løsna IGJEN (Flens mellom turbo å grenrør) Men får skru den så godt fast jeg kan, å fikse resten etter helga:) Men skal vi ha oppmøte på Shell først?????? Alle skulla komt til køa ilag, så vi fikk en kolonne til Ørsta! Eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 15, 2006 Men skal vi ha oppmøte på Shell først?????? Alle skulla komt til køa ilag, så vi fikk en kolonne til Ørsta! Eller? Mvh Klar for den. 10.20 på shell da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 15, 2006 Klar for den. 10.20 på shell da? 10.20 e motatt Oppmøte på shell kl 10.20 for den som skal ta 10.40 ferga!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 15, 2006 JEG KOMMÈR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 15, 2006 Jeg også.10.20 roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 15, 2006 Øhhh.......så tidlig tror e IKKE skal kjøre bil iallfall Satsa på å treffe dokke litt seinere utpå dagen inni Ørsta ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 16, 2006 Jaja her sitte ej...Kom ikke hjem før kl 6 i dag tidli... : bh : Ole du skulle hente meg du!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 17, 2006 sjevøtt..Må ringe da veit du din nabb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...