Audi S4 ( lyd/dunk i høyre fjærbein)

Anbefalte innlegg

Hei har byttet alt i forsillingen, men når jeg svinger til venstre mye kommer en lyd, ett dunk i høre fjærbein, akkuratt som noe detter sammen

Noen som har noen ide. Blir gal av den lyden, høres ikke bra ut.

 

Mvh sindre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærbeinslager?

 

De er nye byttet alt ink fjærbein 4,2 v8.Rart det bare er når jeg svinger

til venstre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter opphengskula på bærearma fast? Var plaga med dette på en tidligere bil, og det viste seg at den var skrudd løs under en forstillingskontroll, og ikke satt fast igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter opphengskula på bærearma fast? Var plaga med dette på en tidligere bil, og det viste seg at den var skrudd løs under en forstillingskontroll, og ikke satt fast igjen.

 

Det skal jeg sjekke hadde den på kotroll på tirsdag.

Tusen takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt akkurat det samme på min, har byttet allt i forstillinga. Ble bra med en gang jeg byttet, men har nå kommet et lite klunk når jeg bremser eller svinger. Har ikke fått sjekket enda, men lurte på om det kan være monteringshylsa for bærearmen som ble satt litt feil?

 

Si fra hvis du finner ut noe da

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme fra forstillingen, og det eneste som kan bevege seg nå er selve demperinnsatsen. Det kan hjelpe å skru til toppmutteren, men en annen kilde til lyd er faktisk selve tannstanga, prøv å sjekke preload'en (klakk i midtstilling, motor av) og stram den 10mm bolten som står på tannstanga littegrann. Innfestingen til tannstanga er også et problem, så sjekk etter sprekker på hver side. (værst på venstre side.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme fra forstillingen, og det eneste som kan bevege seg nå er selve demperinnsatsen. Det kan hjelpe å skru til toppmutteren, men en annen kilde til lyd er faktisk selve tannstanga, prøv å sjekke preload'en (klakk i midtstilling, motor av) og stram den 10mm bolten som står på tannstanga littegrann. Innfestingen til tannstanga er også et problem, så sjekk etter sprekker på hver side. (værst på venstre side.)

 

Dette sliter jeg med, når motoren er slått av og jeg dreier litt på rattet fra side til side, er det en svak "klakk" lyd. Er det denne lyden du tenker at kan "fikses" ved å stramme litt på 10mm bolten på tannstanga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.