#1 Skrevet September 14, 2006 trenger 1 eventuelt 2 nye calipere til golfen.. siden jeg har g60 så har jeg vel samme calipere som golf 3 gti. de med størst diameter vel? Mekonomen skal ha 1700 pluss min caliper i bytte.. vel dyrt,. Ebay.de koster de max 100Euro stk.. Noen steder i norge hvor de ikke koster skjorta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2006 http://www.krogslund.no/html/m68.htm selger to stk til G3 16v(280*22) for ca 1900kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2006 Kjøpte på MECA til ca 1400 stk.. Slår ikke krogslund da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2006 glemte kanskje å nevne at det er bakre calipere det er snakk om .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2006 møller er ofte billigere enn mekonomen på kalipper bak, det er iallfall min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2006 møller er ofte billigere enn mekonomen på kalipper bak, det er iallfall min erfaring. sies så, har noe med at man får 3 ganger mer igjen i pant hos møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2006 Møller skulle ha 3000,- viss jeg gav min i pant! Alt annet er billigere enn Møller. Kan kjøpe alle calipere nye fra tyskalnd til samme pris som en.. så her blir det Ebay shopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2006 så her blir det Ebay shopping Helt enig! Jeg oppdager stadig nye deler på eBay til en fornuftig pris. Og jeg blir mer og mer klar over at vi betaler unødvendig my for bildelene (Audidelene?) her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...