Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen her som har bilder eller kan beskrive hvor man kobler til en turbotrykk måler på en Golf IV TDI??

 

Noen som har noen greie holdere til denne trykkmåleren å anbefale?

Gjerne bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel noen som har peiling på dette her?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloen... : vinke :

 

Jeg har satt på trykkmåler på Polo´n, men det er ikke noen nippen å plugge den på org. En kamerat har også satt på måler på en A4 TDI, å den var det heller ikke noen nippen på. Det som jeg har gjort, å trur han andre også har gjort, er at jeg har laga et lite hull i det ene slangebennet til tryykkrøret før ic´n, å satt inn en nippel der. Det fungerer helt greit. Bare pass på at det blir helt tett!

 

Vi har begge litt problemer med målerne (begge har lik måler fra PowerZone). Det som er er at nåla ikke står helt rolig. den vibrer litt... åsså tikker det litt i måleren når den lader maks... Men har hørt at det er sånn det er med måler på TDI... Men vet ikke...? noen som har noe å si om det? : klø :

 

menmen..

 

Håper det var til hjelp.. :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.