#1 Skrevet September 14, 2006 Har en A4 8E tdi q med sport understell, men ønsker justerbart senkesett. Er meget fornøyd med komforten på sport understellet, så spm er hvilket justerbart har like bra komfort? Erfaringer, synspunkt og kvalitet tas i mot med STOR takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2006 Har en A4 8E tdi q med sport understell, men ønsker justerbart senkesett.Er meget fornøyd med komforten på sport understellet, så spm er hvilket justerbart har like bra komfort? Erfaringer, synspunkt og kvalitet tas i mot med STOR takk:) Skal du først handle justerbart er min mening at du bør velge et kjent merke type KW, H-R, Koni, AP. Har ingen erfaring med justerbart på denne type bil selv, men ønsker også synspunkter på dette da jeg skal handle inn dette selv om kort tid. KW og H-R har jeg hørt blir en god del stivere enn org. understell. Koni og AP har jeg ikke hørt så mye om. Så har du FK, Weitech og Cobra som sies å være noe mykere. Skal du senke en del utover std. synes jeg det er en fordel at det blir ganske stivt så man slipper subbing o.l. selv om det går litt utover komforten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2006 Kjører med FK silverline og det har jeg ingenting å utsette på.. Justert det på det stiveste rundt hele, og blir ikke sinnsykt stivt, men bilen ligger som støpt i svinger og har ikke subba en ENESTE gang i hjulbuene og hjula jeg har på bygger rimelig langt ut.. Det er et ganske rimelig alternativt framfor KW, H&R osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2006 Cobra hadde jeg på golfen min og det var altfor mykt... Har tenkt litt på FK Silverline X siden det er rustfritt stål og stivhets justering... Koster 8155,- hos Art Racing. Men vil gjerne høre andre synspunkt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2006 Cobra hadde jeg på golfen min og det var altfor mykt...Har tenkt litt på FK Silverline X siden det er rustfritt stål og stivhets justering... Koster 8155,- hos Art Racing. I følge Art Racing sine nettsider koster FK Highsport 8155,- mens det er et tillegg for Silverline X på 3813,-. Se linken. http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_21_22_722_55&products_id=1241 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2006 Ah! Takk for at du følger med Inge:) Syns nemlig det var ganske billige: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 Noen som vet hvem som leverer KONi da?? Lett litt på ebay, men syns ikke det var så mye å finne der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2006 Noen som vet hvem som leverer KONi da?? Lett litt på ebay, men syns ikke det var så mye å finne der.. Rodin & co har koni... har vel endel rabatter der også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 Sjekk ut på http://www.amp-tuning.de i tilfelle.. tror ikke du får det billigere enn der ivhertfall.. de trekker ifra tysk moms, samt sender med DPD (Tollpost) tar ca 2-3 uker fra du bestiller til du har det hjemme. (av dette ca 1 uke for å få overført penger til dem, så 1 uke transport og noen dager i tollen) De snakker engelsk så er greit å handle der, både via mail og telefon Har FK, Weitec og KW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2006 Sjekk ut på http://www.amp-tuning.de i tilfelle.. tror ikke du får det billigere enn der ivhertfall.. de trekker ifra tysk moms, samt sender med DPD (Tollpost) tar ca 2-3 uker fra du bestiller til du har det hjemme. (av dette ca 1 uke for å få overført penger til dem, så 1 uke transport og noen dager i tollen)De snakker engelsk så er greit å handle der, både via mail og telefon Har FK, Weitec og KW Damn, kan spare noen høvdinger her:) "ab" er det fra og med? Altså er det denne jeg evt. skal ha?: FK Gewindefahrwerk Silverline X für Audi A4 Typ 8E Quattro ab 1051 kg VA-Last 11.2000 - [FKXKKAU63] 952,94EUR FK Gewindefahrwerk Silverline X Fahrzeug: Audi Typ: A4 Typ 8E Quattro ab 1051 kg VA-Last Baujahr: 11.2000 - Tieferlegung: 30-60 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2006 Det er det rette du har funnet der ja. Jeg har også vurdert dette men har både sett og hørt fra andre at selv om det er justert helt opp bak blir det fortsatt ganske lavt. Rasmus Rasmussen fra Bergen hadde dette på A4en sin og den ble meget lav bak selv om det var skrudd helt opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2006 Hmmm, en for vel ikke noen mindre enn 30mm... Eller? Men kan det være det passer bedre på en tdi? Rasmussen har vel bensiner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...