Anbefalte innlegg

hei da jeg var ute å kjørte friskt så la jeg merke til at jeg ble veldig kald på beina, varmen sto på fullt så jeg sjekka litt nærmere og jada det kommer kaldluft fra pedalene ellernoe. hva er dette for noe ? kommer jo til å fryse ihjel til vintern! : rolleyes

 

hvor kan dette komme fra ? er da ikke noen hull der nede som det kan komme luft inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant du ikke har et rusthull der i området så tipper jeg det er en av gummiene til gjennomføringen av kabler som slipper inn luft.

 

Kan være den har løsnet. Du kan stappe inni no skumgummi hvis det er knølete å få den på plass igjen.

 

Så holder du nok varmen til vintern..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hah håper da inderlig det ikke er et rusthull der :D

 

men takker for svar skal sjekke litt nærmere, vet at gulvteppet er litt knødd der nede og jeg ser litt sånn isolasjonsmatte stikke frem, er sikker tjeg som har juksa litt når jeg har satt i den lomma under rattet. får ta opp det der og se nærmere på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.