#1 Skrevet September 14, 2006 Noen som kan legge ut bilder av kule A4 8E..Må ha litt inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2006 Her er noen favoritter: S4: A4 med luft: Mer luft: Wicked med FETT interiør: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2006 Må jo ikke glemme den råeste av dem alle da! hihihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2006 Syntes denne var litt RÅ jeg. hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 Har noen bilder jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2006 å enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2006 .................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2006 å enda flere har vi hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 siste to for nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2006 Her er noen favoritter: S4: Noen som kan hjelpe meg å dentifisere felgene på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2006 trur dæ er asa felger.... hvis det hjalp no:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2006 trur dæ er asa felger.... hvis det hjalp no:P hehe ASA felger på en 8E S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2006 http://www.iforged.com ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 27, 2006 Ja, hadde dem enda bare hatt detta breddekittet til Avant som noen av disse sedanene har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 27, 2006 Lekre biler, men utenfor min prisklasse.. Så jeg din bil i Drammen på fredagen for 2 uker siden Andreas?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 27, 2006 du kan jo gå inn på a4mods.com. Der er det kun b6 i alle forskjellige former... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 28, 2006 Måtte ha deg ein b6 du og Kenneth! Gledar meg til å sjå det ferdige produktet når du er ferdig med den..... Må jo berre bli knas! Du beheld vel sportec hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 29, 2006 Lekre biler, men utenfor min prisklasse.. Så jeg din bil i Drammen på fredagen for 2 uker siden Andreas?? Kan godt være. Kjører igjennom Drammen 2 ganger om dagen så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...