Vestfold: Noen i Vestfold med operativ Vag-Com?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, none som kan hjelpe meg?

Har begynnt å få litt merkelig oppførsel fra motoren min, synes den går dårligere og hopper litt på tomgang.. folk har foreslått lmm som feilkilde, men anbefaler å kjøre en vagcom på den for å se.

Derfor lurer jeg på om det er noen i Vestfold som kan hjelpe meg med det?

Kommer hjem på perm 18/9, og blir hjemme i 2 uker..

Bilen skal settes ut for salg, så hadde vært fint å få ordnet det så fort som mulig.

Håper noen her har muligheten.

MVH Fredrik Davidsen, Sandefjord

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har tusla innom min med vagcom uten å ta betalt, men det er bare for å sjekke feilkoder. Kan jo sjekke om de skal ha no for de...

Hvorfor selge? Skal du ha ny?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har mista alt vett og fornuft og skal ha japcrap igjen;)

Men Fred, jeg har jo vagcom. Kjenner du noen med laptop, så kan du jo bare låne kabelen min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk theo, har ikke skaffet noen pc enda, men fatter dro på ferie uten laptop'en sin nå, så må bare skaffe passordet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japcrap...nei og nei... Hm...tror Finn må ta Fredrik litt jeg... (ja nå kan du lure Fredrik) Kanskje overtale deg til å kjøpe Volvo istede...bedre en japcrap iallefall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uæ... finn abrahamsen? kjenner du han? gudhjelpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*ytterst forvirret*

Ingen tvil om det nei ... en person er sjeldent ved sine fulle fem når han vurderer japseplastikk :P

Nå, hva står på listen? 1.4i Civic med 1kg plastikk per hestekreft? :P

Skyline? Supra? 200SX ?

Sier du RX7 2.4liter så er det greit .. det er en rå bil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok heller nye Civic Type R til våren om alt går etter planen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjeler denne gamle tråden her litt, jeg.

Under en forbikjøring med bilen min i går, nøkket den et par ganger og deretter dro den en del dårligere enn den skulle. Etter en stund var den fin igjen, men jeg har ikke lyst til å bare overse sånt.

Det første som slår meg er LMM eller plugger. LMM kommer vel opp på diagnose, så en kunne kanskje fått resonnert seg litt frem på den måten. Sist jeg var innom Møller måtte jeg bestille time for diagnose, så jeg tror egentlig ikke jeg orker å høre innom der nede. Fatter ikke hvorfor ikke noe sånt kan taes der og da, slik jeg vet de gjør på mange andre verksteder her i byen.

However - er det noen, gjerne i nærheten av meg, som har VAG-COM og som kunne sjekka om babyen min har noen tilståelser å komme med....? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dette kunne vært tema for et møte? Noen som har Vag-Com kan ta med, evt. vi kan sjekke med Møller om de vil gjøre det for klubben, de har jo vært kjempehyggelige før, i hvertfall! Vi har fått låne møtelokale, vært med på introduksjon, prøvekjøringer og masse annet. Både Andreas og Thomas O. hadde i hvertfall god kontakt der!

Ellers er det vel 'nok' Vag-Com i klubben uansett, så vi skal vel få fikset noe, selv på parkeringsplassen ved pizza'n.. Ser ut som det er det eneste vi gjør nå forresten.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis jeg kan bidra til å samle klubbmedlemmene ved å kjøre istykker bilen, så for all del... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis jeg kan bidra til å samle klubbmedlemmene ved å kjøre istykker bilen, så for all del... :P

Da skal tilogmed jeg komme på klubbmøtene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dette kunne vært tema for et møte? Noen som har Vag-Com kan ta med, evt. vi kan sjekke med Møller om de vil gjøre det for klubben, de har jo vært kjempehyggelige før, i hvertfall! Vi har fått låne møtelokale, vært med på introduksjon, prøvekjøringer og masse annet. Både Andreas og Thomas O. hadde i hvertfall god kontakt der!

Ellers er det vel 'nok' Vag-Com i klubben uansett, så vi skal vel få fikset noe, selv på parkeringsplassen ved pizza'n.. Ser ut som det er det eneste vi gjør nå forresten.. ;)

Oops.. Var ikke ment som kritikk til dagens ledelse, Ben! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg gjerne på denne tråden. Kunne tenkt meg å lest av noen feilkoder. (AC rører litt noen ganger)

Så hvis noen er innteresrt i å låne meg kabel eller lese av for meg....skrik ut (pm?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg gjerne på denne tråden. Kunne tenkt meg å lest av noen feilkoder. (AC rører litt noen ganger)

Så hvis noen er innteresrt i å låne meg kabel eller lese av for meg....skrik ut (pm?)

Hvis det skal noen VAG-COM-kyndige på treffet nå på torsdag, så kunne det jo hende det er muligheter da. Tenkte jeg skulle prøve å få lurt meg til litt sjekkings selv, i hvert fall.

Har fått låne kabel osv. av Teodor, men det er vel noe med installeringen jeg ikke har fått helt orden på, for den vil ikke sjekke igjennom hele systemet, men gnåler om noe registrering osv. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.