#1 Skrevet September 15, 2006 Jeg kjøpte meg ett sett med facelift lykter på e-bay i sommer (merke DEPO). Nå er tiden kommet for å montere dem, men skjønner ikke helt tegninga her... Trodde det bare var plugand play... Det pluggen som følger med her (bilde) finnes det en slaks "omformer" fra den til de ledningene som går inn i orginal lykt? Er dette noe man får på møller for en dy penge? Legger ved noen bilder av dette har... Takker for svar som hjelper meg ut her! -Er ikke noen super eksert på dette med bilelektronikk kan du si..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2006 Også orginal lykta... pluss den fantastiske bruksanvisningen som fulgte med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2006 For å gjøre det best mulig bestiller du plugger fra møller og skjøter inn på det orginale ledningsnettet på bilen.. Trenger: 2 stk plugger 8D0 973 734 7 stk ledninger med stikkere (deler dem i 2, så har du til begge sider) 000 979 133 Og sånn kobles de inn på ledningsnettet på bilen.. Stift nummer Färg på kabeln 1 Vit/Svart 2 Gul/Svart 3 Grå/Svart 4 Brun 5 Brun/Vit 6 Brun/Blå 7 Svart/Grön 8 (används ej) Plugger og kabler fra møller kommer på rundt 150 kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2006 Takker fikser det sikkert!!! altid svar å få på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2007 Jeg har prøvd å montere facelift på min nå. Men får ikke lys. Jeg har ikke en svart/grønn ledning til nummer 7, men en hvit/grønn..... Angående nummer 2: gul/svart, jeg har en gul/svart ledning som gikk til lykten før, og en som gikk til høydereguleringsmotoren. Skal begge disse kobles på nummer2? Eller bare en? Utenom det stemmer fargekombinasjonene-nummerkombinasjonene hos meg. Men får altså ikke noe lys..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 eg brukte bare dei ledningane så va i den gamle lykta å satte på kabelsko til pærene.. du må sage ut i sjermen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2007 Anbefaler å bruke et multimeter for å teste at dere får koblet riktig. Start med å finne jorden. Deretter finner dere parklys ved å sette på kun parkylset og måle mellom jord og en leder du tror er parklys. Det skal være ca. 12V mellom de to lederene. Så gjør du det samme med resten av lysene. Nærlys og fjernlys. På den måten er dere helt siker på å koble riktig. Har hørt at den fargekodingen kan variere litt fra årsmodellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2007 Angående nummer 2: gul/svart, jeg har en gul/svart ledning som gikk til lykten før, og en som gikk til høydereguleringsmotoren. Skal begge disse kobles på nummer2? Eller bare en? Ikke koble noe fra høydejusteringsmotoren på pinne 1-4. Høydejust.motor skal på pinne 5-7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2007 Jeg har prøvd å montere facelift på min nå. Men får ikke lys. Jeg har ikke en svart/grønn ledning til nummer 7, men en hvit/grønn..... Angående nummer 2: gul/svart, jeg har en gul/svart ledning som gikk til lykten før, og en som gikk til høydereguleringsmotoren. Skal begge disse kobles på nummer2? Eller bare en? Utenom det stemmer fargekombinasjonene-nummerkombinasjonene hos meg. Men får altså ikke noe lys..... Jeg hadde og litt trøbbel med fargene på ledningene... Ventre lykta var ikke noe problem, men på høre siden var detnoen ledninger som hadde "feil" farge... tror det var det samme du nevner her... men etter litt måling og prøving var saken biff... Fikk og noen ledninger tilovers pga mine facelift lamper ikke har høydejustering... Ser det er noen dager siden du postet problemet.. gikk alt i orden? Hjelper på utseende på a4en med nye lykter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2007 Ja, jeg fant jo fort jord, da den var brun og tykkere. Resten av ledningene prøvde jeg meg bare frem til, ved å se hvilken pære som lyste når jeg koblet til(Når f.eks kun parklys var på, når kjørelys var på, og når langlys var på) Hadde originallampen koblet på på ene siden, så jeg så hva som skulle lyse ved de forskjellige instillingene. Tar seg meget mye bedre ut ja. Har fått på RS4 grill nå og, og det gjorde ikke saken verre!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2011 Driver og kutter til slik at de blir plass til mine facelift lykter nå. Men trenger et enkelt og greit koblingskjema! Synes de var andre plugger på de nye lyktene med. Noe ekstra jeg skal må kjøpe ? Håper noen kunne tatt seg tid til og hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2011 http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1275_c37_Adapter-Xenon---Scheinwerfer-Audi-A4-8D.html Sondre Hugaas fikser dette til deg fort og gæli... http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=143873&highlight=hugaas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2011 Tusen takk Tok og sendte han en pm jeg! Den andre linken med pluggene, disse skal jeg bare bestille ? Den linken var for noe da? Fant ikke noe om facelift lykter der .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2012 Hvor setter man inn parklyspæra i depo lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...