#1 Skrevet September 15, 2006 Hei, har kjøpt meg ny servotannstang og lurer på et par ting: 1: Er det vanskelig å montere den selv? 2: Noen som kan gi meg en rask forklaring hvordan jeg skall gjøre det? 3: Trenger jeg mer en 1 litersflaske for å fylle opp systemet igjenn etter å ha byttet servotannstangen? 4: Må jeg ta forstillingskontroll etterpå? Hvis det er noe jeg ellers bør vite så er det bare å si ifra Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2006 Ikke vanskelig å bytte stang. Er bare å skru løs begge endeledda. Så sitter stanga kun festa med 3 skruer 2 sitter oppi batterikasse og en sitter under. Så må du løsne styrestanget...en skrue der bak pedalene. Da skal stanga være løs slik at du kan få skrudd av slangene. litt knot å komme til men går greit. Så er det bare å dra stanga ut på fører siden. Skru sammen motsatt rekkefølge. til slutt må du få tatt forstillingskontroll. En liter burde holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2006 Så sitter stanga kun festa med 3 skruer 2 sitter oppi batterikasse og en sitter under. Regner med at det ikke er skruer under batteriet siden det er på høyre siden og tannstangen på venstre, men jeg finner nokk ut av det Tusen takk Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2006 Tannstanga går på begge sider. som du ser på bildet her. Mener det en sitter under batterikassa og den andre rett under bremsekraft forsterkeren. Er det 3 skruene som er merka med tallet 2 du må ta ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2006 Tannstanga går på begge sider.som du ser på bildet her. Mener det en sitter under batterikassa og den andre rett under bremsekraft forsterkeren. Er det 3 skruene som er merka med tallet 2 du må ta ut Okay! Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Låner denne posten litt eg. Har alle A4 samme tannstang?Quattro og FWd?95-00? Og hvordan merker en om denne er gåen?..Har blåse lyder i min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 må bare nevne at møller skulle ha 21000 for å bytte tannstag på A4 B5: eek : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2007 Ingen tips??Bilen står nå....dypt savnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2007 Ingen tips??Bilen står nå....dypt savnet. Jeg merket at min var gåen når hele høyresiden av bilen var dekket av servolje: bh :. På en god dag brukte jeg 1 liter olje, og da kjørte jeg kanskje 30 min totalt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2007 må bare nevne at møller skulle ha 21000 for å bytte tannstag på A4 B5: eek : hehe oi, ja når jeg hørte på deleprisen så var den i overkant av 10000 kr. To bekjente av meg på møller brukte i underkant av 3 timer på jobben, og da justerte de spissningen også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2007 Tror det stort sett er den samme tanstanga som blir brukt, mener det de ytterste leddene som er forskjellig... men er ikke 100% sikker Kjøpte meg tannstang hos nbs for 6000,- når jeg byttet min syns jeg å huske... var igrunn ganske enkelt å bytte selv... tror ikke jeg brukte over 3 timer jeg heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...