Til deg med svart s2 sedan på Våler Søndag 23/5....

Anbefalte innlegg

Lurer på hva slags felger du har på bilen din? Bilen sto parkert ved Audi-sentrum gutta når du ikke kjørte rundt på banen.

18" (tror jeg) mange-eika felger.

Eller om noen andre vet?

Felgen var også på utstilling i Gatebil-monteren, hang nederst på stativet med felger.

Er det noen som vet hvor disse selges og evt pris?

På forhånd takk!

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg husker feil så var det RS4 look felger som hang i Gatebil standen... Der de solgte bridgestone dekk....? Vet ikke om jeg snakker svada nå.....

GetImg.asp?FileID=1251&xsize=250

?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt like rs4 felgene.. Litt flere eker og åpent senter.

Ingen som vet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ikke der..... men http://www.bilprodukter.no har en del. en "RS4" med åpen senter. Var ikke Rally OZ felgen da? TSW har jo også PACE felgen sin....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi den ja! Kan det være denne felgen?? Da har de den i såfall på bilprodukter.no

31-big310.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen

Der har vi den ja! Kan det være denne felgen?? Da har de den i såfall på bilprodukter.no

Jeg teller 9 eiker på begge felger og ligner mistenkelig ja. Etter å ha studert ca. alle felgkatalogene i landet tror jeg at det der er modellen ja. Så bedre ut på bilen en på bildet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er menlig det den gjør. Var innpå tanken å kjøpe meg rs4 felger, men det har jo snart Gud og hvermann. Relativt overkommelig pris på de også da. Får prøve å få tak i noen sånne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke MTM bimoto felgene da? Er en som har sånne her i 19" på S6`n sin, ligner litt på rs4 felgene men står inngravert MTM på de og med åpent senter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.