#1 Skrevet Mai 24, 2004 Lurer på hva slags felger du har på bilen din? Bilen sto parkert ved Audi-sentrum gutta når du ikke kjørte rundt på banen. 18" (tror jeg) mange-eika felger. Eller om noen andre vet? Felgen var også på utstilling i Gatebil-monteren, hang nederst på stativet med felger. Er det noen som vet hvor disse selges og evt pris? På forhånd takk! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2004 Hvis ikke jeg husker feil så var det RS4 look felger som hang i Gatebil standen... Der de solgte bridgestone dekk....? Vet ikke om jeg snakker svada nå..... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2004 Er ikke helt like rs4 felgene.. Litt flere eker og åpent senter. Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2004 Jeg var ikke der..... men http://www.bilprodukter.no har en del. en "RS4" med åpen senter. Var ikke Rally OZ felgen da? TSW har jo også PACE felgen sin.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2004 http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=84&viewkey=&template=slideshow&iid=1233 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2004 Der har vi den ja! Kan det være denne felgen?? Da har de den i såfall på bilprodukter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Thøgersen Der har vi den ja! Kan det være denne felgen?? Da har de den i såfall på bilprodukter.no Jeg teller 9 eiker på begge felger og ligner mistenkelig ja. Etter å ha studert ca. alle felgkatalogene i landet tror jeg at det der er modellen ja. Så bedre ut på bilen en på bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2004 Det er menlig det den gjør. Var innpå tanken å kjøpe meg rs4 felger, men det har jo snart Gud og hvermann. Relativt overkommelig pris på de også da. Får prøve å få tak i noen sånne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2004 Er vel ikke MTM bimoto felgene da? Er en som har sånne her i 19" på S6`n sin, ligner litt på rs4 felgene men står inngravert MTM på de og med åpent senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...