Oslo: Sommeravslutning, grillparty?

Anbefalte innlegg

Hallo.Hva med å avslutte sommer`n med en grillparty.god mat og godt drikke?finner sikkert en plass vi kan være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta med emnet neste gang, så får du nok bedre respons. Og er jo selvfølgelig interessant det du nevner. Kanskje du har litt mer tanker rundt dette også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta med emnet neste gang, så får du nok bedre respons. Og er jo selvfølgelig interessant det du nevner. Kanskje du har litt mer tanker rundt dette også?

 

 

hallo.ja det var min feil.fått ordnet en plass hvor kanskje kunne hatt med biler og familie,venner så dem kan se hva vi driver med egentlig.kanskje noe konkuranser av noe slag.grillet å hat det kult.Dette er bare en ide fra meg,men jeg veit jo ikkje om det er noe stemmning for det.Hvis noen hadde godt sammen å fått dette praktisert dette.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar jeg hvis jeg er hjemme. Hvilken plass er det du eventuelt har ordnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde verdt greit å hatt en stor plass og det blir jo vanskelig å få til nå så får vi eller ta en grillfest når grillsesongen begynner igjen til neste sommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.