#1 Skrevet September 15, 2006 Kem som sett på dettan her i byen? Skulle hatt mæ et par skiltplate, og klistremerka på nybiln! tenk på samme klistremerkan som man fikk i velkomstpakken, selvfølgeli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2006 Skiltplater kan du få kjøpe hos meg, om du kommer innom sortland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2006 Kasseren, Olav Nordgård, sitter på skiltplatene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2006 Er det for å få di så tynne eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2006 skal ikke mye til me han! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2006 Enn klistremerka da? D må æ jo ha! jepp, kan ta skiltplatn når æ kommer tell sortland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2006 Siden du bor i Tromsø, burde du støtte opp rundt ditt eget lokallag. Olav har sikker både skiltplater og klistremerker (har han ikke klistremerkene så skaffer han nok dem) , send han en pm så løser du dette på et blunk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2006 Siden du bor i Tromsø, burde du støtte opp rundt ditt eget lokallag. Olav har sikker både skiltplater og klistremerker (har han ikke klistremerkene så skaffer han nok dem) , send han en pm så løser du dette på et blunk Det var da VIRKELIG ikke meningen å legge meg bort i andres saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2006 Førsåvidt sant. Ska send han en PM, så blir vi vel enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2006 Har skiltplater ja, klistremerker har jeg enda ikke sett noe til.. Og det antydes at jeg er FEIT?! Tsssch... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...