#1 Skrevet September 15, 2006 Det gode været her sør de siste dagene har fått meg til å begynne og tenke på neste sommer i stedet for den vintere som uomtviselig kommer først. I den forbindelse har jeg funnet et par felger jeg vurderer i 18" 1. SMC JZ (8x18) 2. Rial Nogaro (8x18 + 9x18) Synspunkter? Noen som vet hvem som forhandler de respektive felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2006 Jeg har SMC felgene i 7x17 på corradoen, og jeg ble litt skuffa, for bildet er tatt av den største felgen. 20". Proposjonene blei ikke like fine i 17", men det er sikkert litt bedre i 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2006 SMC importeres av http://www.felgimport.no og kan kjøpes der eller hos f.eks. Bilextra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2006 Hadde SMC-felgene i 19" på min Bora. Synes disse felgene er MEGET LEKRE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2006 Ser du skriver SMC JZ men er vel SMC D på bildene her.. Jeg har disse og er veldig fornøyd. Virker å være god kvalitet og holder seg runde. En fordel er at kanten er polert rustfritt så man slipper noe kromlakk eller lignende som flasser, og skulle man få noen riper eller skraper er det bare å pusse og polere: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2006 Bildet viser SMC D-felgen, og det kan nok stemme at det faktisk er det den heter. Felgimport omtaler den som JZ 3101, men dette kan jo være et vare-/modellnummer. Selv synes jeg begge felgene er fine. Kanskje fordi de er ganske like? Min bil trenger en felg som bygger noe utover, men jeg vil samtidig at det skal kunne godkjennes. Rial Nogaro er hittil det eneste fabrikatet jeg har funnet som kan levere TÜV-papirer på felger med forskjellig bredde foran og bak. Har fått tilbud om å kjøpe BBS VZ 8x18 ET50. Kliss nye fra forhandler Vet ikke helt om jeg liker det tette senterdekselet på denne felgen. Flere synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...