#1 Skrevet September 16, 2006 Hei! Har en 91' Golf som jeg ønsker å montere tåkelykter i. Så på koblinga til hovedlyktene at det ligger en stikker til overs på hver side... og tåkelysknappen har jo to posisjoner... er dette lagt opp ferdig slik at jeg kan stikke meg rett på der? Eller må jeg legge opp helt fra kupeen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2006 Har du enkle eller dobble lykter i grillen. På biler med enkle lykter ligger det kontakt klart til de ekstra tusenmeterne på biler med dobble. Er nok de du ser ligger der i så fall. røv å måle om det er strøm i de da tåkelysbryteren er slått på og om det blir strømløst da du skrur av. Regner med du vil få strøm i disse kontaktene om du setter på fulltlys, og da kan du ikke bruke dem til tåkelys/spredere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2006 Jeg har enkle så det stemmer nok som du sier at disse er til evt. fire lykter i grillen... Hmm, kjipt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2006 Under frostvæske dunken din ligger den en stikker som er beregnet til tåkelys, fungerer på første hakket på tåkelysbryteren. :) Men hvis du vil ha det til å fungere sammen med park må du koble om litt. Bare et tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 Aha, takker var den jeg var på jakt etter... Men mener du om jeg kobler via denne kan jeg ikke kjøre park samtidig? er igrunn den looken jeg vil ha.... den lovlige m.a.o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...