Anbefalte innlegg

Har ein 93 modell 80 avant tdi. I det siste har eg lagt merke til at det luftar litt brent olje når eg har køyrt i motbakkar..kva kan vere gale? kjennes ut som eg får oljelufta inn gjennom friskluftinntaket. Kan ikkje kjenne noko spesiell luft fra eksosen...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt slik luft jeg også, men har ikke funnet ut hva det er. Akkurat samme bilen. Bruker ikke noe olje, heller ingen lekkasjer eller svetting av noe slag... Langt har din gått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har gått ca. 191.000. kan heller ikke se noen lekkasjer fra noe sted..noen som kan hjelpe oss???

på forhånd takk:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på toppdekselpakningen i bakkant av motoren, kanskje det svetter litt her, ikke alltid så lett og se da innsug osv. er i veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på toppdekselpakningen i bakkant av motoren, kanskje det svetter litt her, ikke alltid så lett og se da innsug osv. er i veien:)

 

Finnes ikke lekkasjer på min. Byttet toppdekselpakning sammen med reg.rema for et par mnd siden. Men nå har min passert 300.000km da, så er ikke det jeg bryr meg veldig mye om...:P Bilen går normalt ellers så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det ikke bare være turbo`n som begynner å bli slitt? Bilene har jo rullet en god del km

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss det er turboen, vil det ikkje da bli litt ekstra guffe av eksosen eller noko?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.