S4 fanger på A4 (B5 facelift)

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd dette? Mye tilpassing? Har vært på Møller å undersøkt litt, det eneste de sier er at festen ikke er like, så de veit ikke om det går. Så sier de at formen på fangerene kan være helt forskjellig, det kan de jo i utgangspunktet, men virker litt rart da disse bilen ser HELT like ut i fronten bortsett fra fangeren..

 

Er det noen her som kan hjelpe meg?:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen i Oslo området som har en S4 heller, som jeg kannskje kunne tatt noen mål på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fanger passer rett på din/våres bil,jeg fikk beskjed av en mekanikker på Audi så da burde det passe. ;)Men de fangerene er jo svindyre i fra Møller da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fanger passer rett på din/våres bil,jeg fikk beskjed av en mekanikker på Audi så da burde det passe. ;)Men de fangerene er jo svindyre i fra Møller da.....

Okey takk Tom Are:D Da kliner jeg til med en S4 fanger vis jeg får ny på forsikringa:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du ikke skal ha "folkefangeren",RS4. ;)

S4 fanger er gromt,hørt på det + sideskjørtene hos Møller når jeg skulle ha fangere,men ble for dyrt. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du ikke skal ha "folkefangeren",RS4. ;)

S4 fanger er gromt,hørt på det + sideskjørtene hos Møller når jeg skulle ha fangere,men ble for dyrt. :(

Hehe det har du tankegangen min, vil gjøre noe som ikke alle andre har gjordt før meg og itilegg vil jeg ha det litt diskre;)

 

Har en kompis som jobber på møller, så han får ansatt rabatter. De hadde jo fangeren på lager på skedsmo, så det blir 1 dags levering derifra eventuelt. Men uansett takk for tipset kan muligens spare noen kroner ved å kjøpe den på BS, må bare finne ut hva han kompisen min kan få den for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer nok helt fint, men du må vel evt ha sprederene til s4 i tillegg.

Min er en 1997 med slik fanger.

IMG_0810.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg trenger er S4 spredere, "plastikk gitter" og lyktspylere? Er vel påbudt å ha lyktspylere når man har xenon? Med tanke på eu-kontroll og ev. teknisk kontroll??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg trenger er S4 spredere, "plastikk gitter" og lyktspylere? Er vel påbudt å ha lyktspylere når man har xenon? Med tanke på eu-kontroll og ev. teknisk kontroll??

 

Jepp,har du Xenon krever de lyktespylere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg bruke de orginale a4 spylerene i s4 fangeren eller må jeg ha hele spyler systemet nytt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg bruke de orginale a4 spylerene i s4 fangeren eller må jeg ha hele spyler systemet nytt?

Spylersystemet er bare å flytte over fra den gamle fangeren, passer rett på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.