Lyst til å gjøre noe med bilen :D

Anbefalte innlegg

Hei Hei

 

Jeg har nå endelig fått tak i bilen jeg lenge har siklet etter.

Jeg skal legge ut bilde når jeg kommer hjem. En Rs-blå Audi A4 STV.

Det eneste er at jeg ikke vil ha den HELT orginal. Har veldig lyst på sotede ruter, litt senking, og jeg må bytte fangere. Det er et must for meg. Er det noen som har noen gode forslag til hvilke, eller hva jeg kan gjøre. Evt noen som har lyst til og modde den litt i fotoshop? Da hadde jeg blitt utrolig glad, er litt rådvill her. Hehe: klø : Det er i såfall fritt frem hvor hvem fangere dere bruker, men nevn da også pris og hvor jeg får tak i de, tilfelle det skulle falle i smak.

 

På forhånd tusen takk:)

 

MVH.

Aleksander Hansen

6341476684507e9360566b.jpg

12675244164507e93638abc.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Har du mye peng en caractere fangerne kanonfin på A4! Men du må nok opp i 4-5000 kr klassen pr fanger. Masse bilder her: http://www.caractere.com/

Norsk forhandler: http://www.norskbildelsenter.no/

 

-Ellers synes jeg at rs4 stylingen er fryktelig oppbrukt, og ville rådet deg til å styre unna de... (min mening :))

 

-S4 facelift fanger er også rått, men kan være litt vanskelig å få tak i...

 

-Den løsningen som jeg synes ofte blir finest er en bra senk og lakkering helt ned av de fangerne du har!! Gjerne sette på noen S4 sideskjørt i tillegg for å følge linjene!!

 

Ser du også vil senke, så sjekk her:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=62095

 

Vi har et kanonbra tilbud på skikkelig senk, som sammen med felger gjør hele bilen! :) Så om du ska senke bilen er dette et must! Hiv deg på da! blir det beste tilbudet på denne siden av jul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De caracter fangerene var kjempe spreke. Men må de bestilles fra frankrike, eller har de en forhandler i norge også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil...he he..litt inhabil i den betraktningen men. S4 fangere er jo pent, men dyrt! Senking, takvinge og større hjul. Thats it....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Start med felger og senk. Det værste jeg er folk som har brukt opp hele budsjettet på plastikk så kjører de rundt i en skyhøy bil med noen billige 15" felger. Min prioritet ville vært slik:

 

1. Felger.

2. Understell.

3. Mørke ruter.

4. Plastikk(hvis du må. Hadde jeg valgt s4 optikk med fangere og grill.)

5. Lakkere helt ned. Dropper du plastikk gjør du det uansett.

 

DG: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De caracter fangerene var kjempe spreke. Men må de bestilles fra frankrike, eller har de en forhandler i norge også?

 

Om du ser i posten min har jeg skrevet norsk forhandler også! :)

Ville gått for det frontlippen som erstatter den vnalige lippen på originalfangeren om jeg var deg! + noen litt diskrete sideskjørt!

 

Forøvrig VELDIG enig med listen til Daniel Gulliksen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.