Bergen: Eikås, og street meet 17.09.2006

Anbefalte innlegg

Banekjøring på Eikås Motorsenter 17.09.06

 

Den 17. September er det tid for banekjøring på Eikås igjen, og våre medlemmer får første retten til å få kjøre også denne gangen.

 

For at dere som er medlemmer skal få sikre dere plass så må dere forhåndsbetale innen mandag 11. September.

 

Da betaler dere inn 200,- på klubb kontoen ( 3628.52.81061 ) og sender oss en e-post til post@bergen-gatebilklubb.com hvor dere oppgir navn, bil og kontonummer dere har betalt fra. Dette er for at vi skal få registrert raskt at dere har betalt og sørge for at dere får reservert plass. Husk å oppgi fullt navn i melding til mottaker feltet når dere betaler.

 

Pga banens kapasitet må vi begrense hvor mange som får kjøre, så det lønner seg å være raskt ute.

 

- 200,- ved forhåndsbetaling for medlemmer.

- 300,- for ikke medlemmer/betaling ved oppmøte (gjelder medlemmer som ikke forhåndsbetaler også).

- Teknisk kontroll fra kl 11til 12

- Kjøring fra kl 12 til 16.30

 

Bilene som dere bruker skal ikke ha noen oljelekkasjer, alt i motorrommet skal være festet, og ingen ting skal ligge løst i bilen, bremsene skal fungere bra, belter skal fungere.

 

Dette er noe vil vi gå igjennom ved teknisk kontroll før kjøring.

 

Bilene skal være registrert.

Prøveskilt er ikke lov, og føreren må ha førerkort.

 

For spørsmål kan dere henvende dere til Haakon Sætre på mobil 906 83 142 eller e-post: post@bergen-gatebilklubb.com

 

 

Obs!! Bergen Gatebilklubb har ikke noe ansvar for eventuelle skader/ulykker som skulle skje under banekjøringen. Vi oppfordrer førere som blir tatt igjen av andre biler til å senke farten og slippe de bak forbi.

Publikum bør ikke oppholde seg på eller for nær banen med tanke på

utforkjøringer og steinsprut.

Vis aktsomhet.

 

 

Mvh. Bergen Gatebilklubb.

 

 

 

 

 

Etter forrige Street Meet suksess er det klart for nytt treff.

Sted ; Parkeringsplassen ved Oasen Senter, Fyllingsdalen

Tid; kl. 1900-2100 (som sist gang) 17. september 2006.

 

Vi oppfordrer alle til å oppføre seg, kjøre pent, ikke noe børning og forsøpling av plassen. Dette er viktig for at vi skal få annerkjennelse for fremtidige treff.

 

Forrige treffet var oppslutningsmessig en suksess. Det vil ikke bli noen kolonnekjøring denne gangen.

 

Vi må vise at vi er mange i bilmiljøet i Bergen/Hordaland. Bilklubber oppfordres til å stille og vise seg fram.

 

Dette blir sannsynligvis siste org. Street Meet for sesongen 2006. Vinteren står for døren, det samme gjør stålfelgene.

 

 

*HÅPER MANGE I FRA VACN STILLER SELV OM DET ER LITT KORT VARSEL ;)*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kort varsel for meg i vertfall....

Litt seint å reise bort der nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akuratt kommet hjem fra treffet og det var greit dette her. Kom litt sent så en del hadde dratt men koste meg uannsett jeg da....

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen bilder. Tatt med mobilkamera, så kvaliteten er så som så. De tre siste bildene tok jeg på vei hjem:p

 

Link her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder da TThomas?

 

Tok ikke med kameraet da det gikk litt fort i svingene før treffet. Men ligger sikkert noe på essokickers og bargen gatebil klubb sine sider vil jeg tro.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var der, i en blå crx på prøveskilter... kjekt med kamerater uten lappen gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere bilder enn de som lars hev ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.