Anbefalte innlegg

Kan noen poste et bilde av LMM på en 1.8t 00\01 mod ANB motor?

Nå har jeg løsna det jeg trodde var lmm, og det så da ut som en metall plate med 2 kabler festet til (inn\ut?) når jeg løfta den av luftfilter boksen hadde jeg regna med at noe skulle følge med ut? men fikk da bare en plate som det henger 2 kabler på og så noe skitt og noe som kunne ligne på kontakt pasta (sånn som på cpu i en hidden)

 

Mulig jeg er helt på jordet her, har rett og slett ikke peil og må "learn as i go"

 

Bilder og forklaring for "the simple minded" settes pris på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gjennom den pdf filen som kunne erstatte "etka", og det ser ut til at jeg er helt på jordet.. As usual..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en flat dings ca 7 ganger 3 cm, festet med to små skruer og med kontakt på hver side er det nok tenningsmodulen du har demontert. LMM er på en måte et rør i samme dim som innsugsslangen fra luftfilteret med ei kontakt som stikker ut på siden. I denne kontakta mener jeg det er fem ledninger. Selve LMM sitter som regel festet med to stjerneskruer. Kan se om jeg finner et bilde da de fleste LMM ser ganske like ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.. skal jeg bare feste den rett på igjen, eller skal jeg rengjøre godt under når den først er oppe? Så bilde av den rørforma lmm, men jeg så bare ikke logikken i hvor den er festet.. *lærer så lenge man lever*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe bra bilde av en LMM i farten. eit ikke helt hvordan det er på bilen din men på a4 en min med AEB motor sitter den montert inne i luftfilterboksen. Den sitter iallefall rett i nærheten av filterboksen.

 

tenningsmodulen kan du bare skru fast igjen ja. Selvfølgelig uten store gruskorn o.l under.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM satt inni luftfilter boksen.. Måtte løsne alle kabler og slanger rundt boksen for å få dratt den ut, var litt irr på LMM, slengte på noe elektro rens, samt gikk over alle kontaktene rundt som jeg fant..

Bilen er nå mere fresh og symptomene som har plaget meg er borte enn så lenge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.