#1 Skrevet September 16, 2006 Begynner med et par filmer Dessverre ikke noe Audi/VW på filmene da...kom ikke på at jeg kunne filme før på slutten... Syk Camaro Drag-rigga Trans Am 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2006 har film av diverse vag biler, litt laber kvalitet men skal legge ut når det er redigert... (kan ta litt tid:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2006 Her kommer noen bilder, mye flaff-flaff men noe VAG klarte å snike seg inn også Sånn går det når bakhjulstrekkere gir gass... Rått parti (I) ? Rått parti (II) ?` Rått parti (III) ? De fleste har vel sett hvordan dette enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2006 Flaff-flaffene var veldig opptatt av dekkvarming før start...gjerne til 30-40 meter ut på bana Problemene så ut til å forfølge Urke selv over fjorden fra øya hans... Men det ordner seg for snille gutter og snart var gutten klar til dyst igjen Var en på jobben som snakket om over 1000 betalende...mange var det iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 Småsint Chevelle (?) mot en gammal Audi 90 ? Må jo bare bli rått parti (IV) tenkte nok de som så på... Slik gikk det Den gamle 90en skulle prøve seg igjen...denne gangen mot en 300 (+ PLUS + ?) hesters TTq.. Rått parti (V) vel ? Slik gikk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 Sanering, er det det de kaller det ? hehe...eller soper Vet ikke helt hvorfor jeg legger ut enda et bøøøørne-bilde men...tøft var det jo De kalte det "street legal" men er ikke helt sikker på hva som minner om street på dette bildet...underlaget kanskje ? Til slutt et bilde jeg selv ble ganske fornøyd med.. Audi VS flaff-flaff Fullsize bilder ligger her ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2006 Mye bra bilder her Pejder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2006 Den gamle 90en skulle prøve seg igjen...denne gangen mot en 300 (+ PLUS + ?) hesters TTq.. Rått parti (V) vel ? Har du begynt å skryte på meg hester no da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2006 Noen bilder som Robert Struck har tatt: Trond K: Tobben: Øystein: Ole: Tobben: Meg: Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2006 Carl Ove: Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2006 Fy feite den karen kan å ta bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...