#1 Skrevet September 16, 2006 Noen som vet om en dyktig lakkerer i bergensområdet? Trenger en som kan gjøre alt, sveising, nedpussing, ja hele pakken. Pris er selvfølgelig viktig, men det er kvaliteten som virkelig teller. Skal lakke min gamle quattro, og då MÅ resultatet bli bra! Noen som kan hjelpe meg der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Beklager, vi er utsolgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Du kan høre med Thomazzzz her i laget hvis han ikke dumper innom denne tråden.. vet han har en kar som lakker, men om han sveiser og slikt vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 ok. takk for tipset. Det beste hadde vært en som tok alt, men den som eventuellt skal lakkere blir vel mer førnøyd hvis sveisingen alt er gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...