Anbefalte innlegg

Fant disse bildene i en tråd om taxier på forumet thecarlounge.net. Er dette en av de kuleste taxiene i Tyskland? Hvorfor er det ingen som kjører slik taxi her på berget?

munchendry05wo4.jpg

munchendry06hi7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig! Synd det ikke er flere her i landet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik skal det være ja: rock :

Rart noen ikke kjøper en brukt A8 til Taxi her til lands i stedet for en segen E-klasse:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det samme, men går en fryktelig pen ny A6, sort med ille mørke ruter her i Trondheim. Ser bra ut den også, skal se om det lar seg gjøre å diske opp med noe bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da sett A8 taxi her til lands

mulig det der er s8 men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da sett A8 taxi her til lands

Neppe med slik felg og senk? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neppe med slik felg og senk? :P

Det er sant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kjørt meg hjem i kveld den ja. Kul bil også i den fargen faktisk.

Apropo Audi 8 er. Nå går det en slitter ny S8 i Hønefoss. Koksgrå tralle...ingen taxi, men du verden for ei vogn....!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen at ingen kjører slik bil som taxi her i Norge er den elendige servicen og holdingen fra en del folk i Møller systemet.

Vi i Kristiansand hadde et prøveprosjekt i 2000. Taxi Sør skulle bytte ut en del biler og valget falt på å handle en del A4, A6 og Passat. Selv fikk jeg en splitter ny A4. Hver gang bilen skulle inn på service eller det skulle gjøres noe annet med bilen, var det kjempe lang ventetid. De hadde ikke ressurser til å prioritere disse bilene. For meg kokte det over da bilen skulle inn på hovedservice/reim bytte. Leverte bilen på morgen og fikk telefon noen timer senere om at bilen sto demontert i deler og at de delene de hadde fått var feil. Dette var en fredag og jeg måtte vente frem til mandag for å få delene. Dette var helt uakseptabelt siden vi ikke tjener noe når bilen står. Gikk opp til den lokalle forhandleren her i Kristiasand og sa at dette var dårlige greier. Etter en kort samtale så fikk jeg følgende beskjed: "Egentlig så ønsket vi ikke dere som våre kunder. Vi selger luksus biler og ønsker ikke at våre biler skal assosieres med drosje biler. Vi er er en klasse over".

Fikk bilen fra verkstedet på mandag og byttet den i ny mercedes 220 cdi samme dagen. Kort tid etter gjorde flere og flere av mine kollegaer det samme. Hos Bertel O.Steen har de egen gruppe mekanikere som bare skrur på drosjebiler og tilbyr service 24 timer i døgnet. Man må ha slik ordning når man kjører drosje.

Har sluttet å kjøre selv så jeg vet ikke helt hva som skjer hos vwaudi-forhandlere nå i hensyn til drosjenæringen. Ser at det er noen stykker som har handlet seg Touran og kjører rundt i disse bilene. Audi ser man ikke i Kristiansand i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en svart audi a8 med store hjul(relativt, tipper det var 19) med grei senk... Det var her på romerike enstand, men husker ikke helt hvor da.. Men uansett ikke like fet som den på tråden her... :):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Spotta" en svart A8 drosje i Spydeberg forrige helg.

En viktig grunn til at slike biler ikke er vanligere som drosje (i tillegg til det Zeljko nevner) er brukbart høye delepriser. En dyr består ofte av dyre deler;). Har hørt min gode venn Odd Ivar beklage seg mer enn en gang over prisen på vitale dupeditter til aluminiumsbilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det samme, men går en fryktelig pen ny A6, sort med ille mørke ruter her i Trondheim. Ser bra ut den også, skal se om det lar seg gjøre å diske opp med noe bilder :)

Den har jeg også sett.. den er vanvittig rå! : smil : Tror ikke det er gjort stort mer enn litt justering av luftfjæringen, S-linepakke utvendig og tonede ruter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt en grom A8,men fæle baklykter.... Går både råe Mercer og Audi A6-A8 på Øvre/Nedre Romerike.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt en grom A8,men fæle baklykter.... Går både råe Mercer og Audi A6-A8 på Øvre/Nedre Romerike.. ;)

+ en ny S8 hehe.. med full pakke.. hehe. ble levert i forrige uke..: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt at taxisjåførene her i Oslo unngår lave biler og store felger, jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går hvertfall en, om ikke to sølvfarga A8'er som Taxi her i byen. Rimelig orginale begge to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ en ny S8 hehe.. med full pakke.. hehe. ble levert i forrige uke..: rock :

Gromt! : rock :

Den skal jeg "praye" en gang når jeg trenger drosje. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taxi selskapet i Selje har kun A8 2,5tdi biler :) Originale da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.