#1 Skrevet Mai 24, 2004 Jeg lurer litt, da jeg mulignes har instrumenter med hvit "bakgrunn" på hånda. Har en -89 Audi 90 2,3E 20V. Vil f.eks. kjørekomputer(?) funke ? Vet det er fler som har bytta instrumentering! Event. hva funker og hva funker ikke ? mvh RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2004 Jeg selv har gjordt det samme som deg. Har 2.0l med org speedometer til 220 og satt inn et S2 med Speedometer til 280. For meg så virker som at det nye instrumentet tolker signalene riktig og viser riktig fart. (har ikke stilt inn på noe som helst) Eller så har du jo et varsellampe felt m bla. hånbrekklys,nærlys,airbag osv som det ikke er satt lyspærer i. Dette virker for meg å være universelt lys felt, der bla. S2 instrumentet hadde "cab lyset" men ingen pære i. Så jeg satte i pære og den funger når jeg bruker kalesjen (akkurat som den gamle) Kjørekomputeren vil bare virke hvis du har kjørekomputer fra før av. Hvis ikke må du montere inn kjørekomputer hendelen og hente ut et signal fra iso-kontaktene. Muligens ditt nye intrument har utetemp også, da må du også få tak i sensor og få lagt opp noen ledninger. Jeg manglet det i den gamle men har det i den nye, så jeg må til med et "utetemp prosjekte" seinere en gang for å få den til å fungere. For meg så var det vel tre av fire hurtig kontakter som passet rett i. Det var en hvit kontakt som var større på S2 instrumentet enn det jeg hadde i caben. Så den fikk jeg ikke plugget i. Men alt fungere for det.Ikke har jeg savnet noe heller. Så det er bare "plug and play" (det var det iallefall for min del!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...