#1 Skrevet September 17, 2006 Jeg har en A4 b5, jeg hadde av spjeldhuset på den i sta for å prøve å gjøre det rent, men etter jeg monterte det henger bilen så fælt på tomgang, ca 1500rpm før den sakte faller til vanlig tomgang? Noen som vet hva det kan komme av? Noen mulighet for at den trekker falsk luft? vil den kunne oppføre seg slik da? 1.8t motorkode AEB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2006 Jeg har en A4 b5, jeg hadde av spjeldhuset på den i sta for å prøve å gjøre det rent, men etter jeg monterte det henger bilen så fælt på tomgang, ca 1500rpm før den sakte faller til vanlig tomgang? Noen som vet hva det kan komme av?Noen mulighet for at den trekker falsk luft? vil den kunne oppføre seg slik da? 1.8t motorkode AEB Ingen som vet om det er noe som må nullstilles/kalibreres eller noe etter man har koblet fra denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Prøv å grunninnstill gasspjellet. Kan gjøres med vag-com best Eller slik: panser og fører dør åpen sett på batteripolen slå på tenning og la den stå på i 3 min. så av tenning. Kan starte bilen nå. Ikke hver gang det funker like bra. Det beste er å gjøre det med vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Prøv å grunninnstill gasspjellet.Kan gjøres med vag-com best Eller slik: panser og fører dør åpen sett på batteripolen slå på tenning og la den stå på i 3 min. så av tenning. Kan starte bilen nå. Ikke hver gang det funker like bra. Det beste er å gjøre det med vag-com Hvordan gjør man det i vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Velg 1 engine velg 4 Basic settings skriv 098 på group trykk enter vil da står ADP run Så etter noen sek ADP ok. ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2006 Velg 1 enginevelg 4 Basic settings skriv 098 på group trykk enter vil da står ADP run Så etter noen sek ADP ok. ferdig hjertlig takk, men hvor finner du slik forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 ross-tech og servicemanualen feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2006 ross-tech og servicemanualen feks hehe, men du vet jo at manualen er der ekte menn sist ser Skal motoren gå? eller bare tenning på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2006 Bare tenning på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...