#1 Skrevet September 17, 2006 Har annskaffet mæi en Audi 200 85 mod som æi har skrudd ut turbo og topp på. Turboen kommer tilbake fra overhaling i morgen + at æi får henta vannrørene til den. så lure æi på om dere erfarne audi mekkere har noen gode råd til ka æi bør passe på, og ka æi MÅ gjøre når æi skrur d sammen og etter æi har skrud d sammen. Takker for hjelpen på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Ser du har demontert servopuma. Husk å prime den når du monterer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Ser du har demontert servopuma. Husk å prime den når du monterer. Prime? ka man bruker, gjør da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Du fyller den med servoolje og drar den rundt litt for hånd mens du fyller etter, og så passer du på det kommer olje i røret fra servooljetanken før du skrur det fast i pumpa. Hovedsaken er altså at pumpa ikke skal snurre "tørr" når du starter opp. Og husk: kun orginal G002000 servoolje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Du fyller den med servoolje og drar den rundt litt for hånd mens du fyller etter, og så passer du på det kommer olje i røret fra servooljetanken før du skrur det fast i pumpa. Hovedsaken er altså at pumpa ikke skal snurre "tørr" når du starter opp. Og husk: kun orginal G002000 servoolje Vist d e å "prime" så va æi egentli klar over d, men takk for advarselen! e d noe æi bør passe på ang. turbo? lufting, oppfylling av olje og vann før oppstart osv. forresten, fikk overhalt min K26 for 4000,- tettinger, lager og arb. e detta en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2006 Samme priming gjør du med turboen men det er kanskje opplagt Her er fler tips: http://www.turbo.no/trouble.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 takk for tipsene! vist noen har noe mer å tilføye så må dere gjærne gjøre d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...