#1 Skrevet September 17, 2006 Merket tilfeldig at bremselysene ikke lyste når bilen (gikk på tomgang og) stod med håndbrekket på. Men de funker fint når bremsepedalen trykkes inn. De sa ikke noe om det på eu-kontrollen for et par uker siden, men det kan jo være at de ikke merket det. Er dette noe vanskelig å fikse? Regner med det er en eller annen bryter på brekket et sted, og at den er gåen eller at det er dårlig kontakt. Skal ha bilen på verksted om en uke, så jeg må bare finne ut av om dette er noe jeg kan se på selv eller om jeg skal betale dem for å fikse det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Kødder du eller?? Har aldri hørt om biler der bremselysene lyser når brekket er på....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Bremselys skal da ikke lyse med håndbrekk på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Du verden, ja her snakker vi nok om fabrikasjonsfeil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Trenger jo ikke å flame stakkaren selvom han har et spørsmål som for dere virker dumt! finnes ingen dumme spørsmål, kun dumme svar! ta dere sammen folka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2006 Eneste som skal lyse er varselslampen i instrumentpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 Kjempefint! En mindre ting å bekymre seg for Bremselysene lyste nemlig på gamlebilen ved håndbrekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2006 da var det noe feil med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2006 Kjempefint! En mindre ting å bekymre seg for Bremselysene lyste nemlig på gamlebilen ved håndbrekk! Hva slags bil var det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...