#1 Skrevet September 18, 2006 Hvilket delenummer har denne? Og passer den til AFN motor? (110hk tdi). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 034906283J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Er det virkelig slik magnetventil til diesel bilene da? Mente at de har en annen versjon som ser mye større ut, og litt annen utseendet ang slange tilkoblingene.. . Mn dette bør noen som virkelig ha peiling svare på og du som skal kjøpre bør vel egentlig være 100% sikker på det slik at det ikke blir et bomkjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 034906283J Takker! Er en magnetventil på TDI ja, foran turbo med 3 slanger på. Får bare sjekke om denne evt. passer, nå har jeg i alle fall delenummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 Ja det er magnetventil der, men mener at den har en helt annen funksjon/utseendet enn den du har fått delenummeret til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 Hmm sjekket opp det delenummeret ovenfor og det var til Audi Coupe, 88-92 modell? Er det virkelig denne som blir brukt som oppgraderingsventil til 1.8T osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2006 Jeg har brukt denne ventilen, skal visstnok være raskere og holde trykket bedre, jeg merket ca 0,1 bar forskjell fra den orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2006 Kan den samme ventilen brukes på en 2,5 tdi type AAT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2006 034 906 283 J er delenummer til N75J,ellers er det noen som kødder emd deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...