#1 Skrevet Mai 24, 2004 Har jobba litt nå..............siden etter Drammen 1.Mai faktisk(tok panseret med sitrus på kvelden etter Drammen)..............Pussa meg ferdig på Fredag.......... Symaskinmotor før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2004 Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2004 meget bra, men hvordan er det med armen?...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2004 Takker...til å aldri gjort det før så er jeg ganske fornøyd...selv om det ikke er så vanskelig så lærte jeg jo bl.a. litt om hva slags pussepapir man skal og ikke skal bruke......... Men høyrearmer er godt trena så det er ikke noe prob......... Nei,seriøst......det var faktisk fingrene dette gikk mest utover...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2004 Jøss... Motoren er ikke til å kjenne igjen jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2004 Brukte du sitrusrens sammen med pussepapir? hvilken grovhet brukte du på papiret?`Jeg tok min med bare sitrus og polerduk til å gni, ble bra det også, men dette tok kaka i positiv forstand mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2004 WOW:eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2004 Ble kjempebra... Men du tok litt i på en slange der.. Den er sort på "før"-bildet og krom/sølv på "etter"-bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2004 Sånn ja! Ble bra detta! Brukte du 2000papir som jeg sa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2004 Eivind osv: Sitrus ble brukt på det som er gult.............. På motoren starta jeg med 400 papir(mye stygge merker og fast"brent" olje) så 2000 papir(ja Lars) og tilslutt Autosol....helt genialt.......... Andreas.....jeg pussa mye på den plastslangen der ja........eh... Kjøpte forvarmer slange på Larvik motor,men dobbelt så lang som jeg hadde brukt for pga slippe å strekke den=penere(måtte kutte litt da......) Seinere i sommer vil det dukke opp GULE lokk til olje,fvæske,svæske,servo olje............ I tillegg blir det panserløftere i chrom og et Polo emblem er i lakkeringsprosessen nå.................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...