#51 Skrevet Januar 28, 2009 I have sent Jan Nielson information on this, thanks! Jason Petek Owner/Engineer http://www.addictmotorsport.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 28, 2009 Heheh.. Menneh, jeg skal ha til bakstillinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 28, 2009 (endret) Jeg er med på foringer både foran og bak delrin. Spørs på pris på bærearmer, men muligens interresert der også. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 28, 2009 Jeg er med på foringer foran og bak (delrin). Alu er vel kun for banebruk? Bærearm prisen må hvertfall halveres for at det skal bli aktuellt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 28, 2009 Jeg er med på foringer foran og bak (delrin). Alu er vel kun for banebruk? Bærearm prisen må hvertfall halveres for at det skal bli aktuellt Syntes selv prisen på bærearmene fremme var noe drøy, men ved kjøpt av 5-10 sett så havner vi kanskje litt lavere.. jeg er selv intr i Delrin til alt bak, samt Stage 1 til traversen fremme og komplette stag fremme hvis prisen er korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 28, 2009 gruppekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...