#1 Skrevet September 18, 2006 Sendte mail fredag til Powerflex og superflex med anmoding om å sette i gang produksjon av polyforinger til disse bilene, noe som til dags dato ikke kan skaffes noe sted. Tilbød meg å sende de en av hver originalforing som mal hvis ønskelig. Fikk først svar fra Superflex at de har sendt forespørselen videre til fabrikken. Fikk så svar fra powerflex i dag om at de gjerne ville motta de originale foringene for å se hvor hvordan de ser ut samt hvor lang tid det vil ta de for å få dette produktet i listen deres: rock : Så nå skal jeg se om jeg kan få shoppet inn litt foringer i nærmeste fremtid og sendt de over... Nå husker ikke jeg helt hva som er av foringer på bilen, men de jeg kommer på i farten som er av intr å få laget i poly er følgende: Fremme -Travers framme (4stk) -Bærearm fremme (2stk) -Stab stag fremme ytre (2x 2stk) -Stab stag fremme indre (2stk) Bak -Bærearm bak (2stk) - ytre del av bærearm(1 liten på hver side) - Bakdiff -Bærearm (den delen som festes like ved kanal 2x 2stk) kom GJERNE med en liste over de jeg har glemt ettersom familiealbumet mitt er på ferie fremdeles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Sendte mail fredag til Powerflex og superflex med anmoding om å sette i gang produksjon av polyforinger til disse bilene, noe som til dags dato ikke kan skaffes noe sted. Tilbød meg å sende de en av hver originalforing som mal hvis ønskelig. Fikk først svar fra Superflex at de har sendt forespørselen videre til fabrikken. Fikk så svar fra powerflex i dag om at de gjerne ville motta de originale foringene for å se hvor hvordan de ser ut samt hvor lang tid det vil ta de for å få dette produktet i listen deres: rock : Så nå skal jeg se om jeg kan få shoppet inn litt foringer i nærmeste fremtid og sendt de over... Nå husker ikke jeg helt hva som er av foringer på bilen, men de jeg kommer på i farten som er av intr å få laget i poly er følgende: Fremme -Travers framme (4stk) -Bærearm fremme (2stk) -Stab stag fremme ytre (2x 2stk) -Stab stag fremme indre (2stk) Bak -Bærearm bak (2stk) - ytre del av bærearm(1 liten på hver side) - Bakdiff kom GJERNE med en liste over de jeg har glemt ettersom familiealbumet mitt er på ferie fremdeles. Har to stk nesten nye bærearmer til s4 om du vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Kan ikke si jeg husker noen flere, men skal du bestille blir jeg med Jan.. Har du tenkt på ett gruppekjøp eller? Vet det er mange interesserte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Hva med disse her, tror jeg kom inn på mail-listen etter en gruppekjøpstråd her på forumet en gang, har ikke svart enda. Hej Christian, Ursäkta att jag inte svarat tidigare! Detta pga. olika anledningar..... Är det fortfarande intressant med bussningar! De är på "G" nu! Mvh Kenneth Eriksson Biltuning i Borås Peder Gyltas väg 24B 506 70 FRUFÄLLAN SWEDEN http://www.biltuning.se info@biltuning.se +46 (0) 730-601947 -----Ursprungligt meddelande----- Från: christian bjerga [mailto:c_bjerga@hotmail.com] Skickat: den 15 januari 2006 23:48 Till: keerik@telia.com Ämne: foringer s4 Hei, er interressert i polyurethanforinger til audien min, mail meg når du finner ut om det går og pris. mvh Christian Bjerga VACN Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Hmmm synes det vitner om relativt merkelig måte å drive en seriøs bedrift på om de må ha en privatkunde til å sende inn originalforinger for at de skal kunne ta mål av dem til produksjon ? Var de virkelig interessert kunne de vel bare kjøpt dem selv fra nærmeste forhandler for noen skarve pund.... Går det an å ta et slikt firma seriøst da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2006 Hmmm synes det vitner om relativt merkelig måte å drive en seriøs bedrift på om de må ha en privatkunde til å sende inn originalforinger for at de skal kunne ta mål av dem til produksjon ? Var de virkelig interessert kunne de vel bare kjøpt dem selv fra nærmeste forhandler for noen skarve pund.... Går det an å ta et slikt firma seriøst da ? Er egentlig enig, men likevel sjesken på nye bussningar... På tide dette ordner seg spør du meg, stadig etterlyses det, uten produsent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 Hva med disse her, tror jeg kom inn på mail-listen etter en gruppekjøpstråd her på forumet en gang, har ikke svart enda. Jeg svarte han karen, fikk samme mail som deg etter et halvt år, men har ikke fått svar. Det er lenge siden nå. Men er interessert i poly foringer til bilen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2006 I følge biltuning.se sin side så har de IKKE polyforinger til C4.... kun til de fleste abdre audi modeller.. Biltuning.se selger jo powerflex så det hadde vært meget rart om de kunne tilby en vare som poweflex selv ikke lager enda: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 Hmmm synes det vitner om relativt merkelig måte å drive en seriøs bedrift på om de må ha en privatkunde til å sende inn originalforinger for at de skal kunne ta mål av dem til produksjon ? Var de virkelig interessert kunne de vel bare kjøpt dem selv fra nærmeste forhandler for noen skarve pund.... Går det an å ta et slikt firma seriøst da ? Ser ingen problemer med å ta de seriøst.. om jeg bruker 1500 spenn ellerno for å få tak i 1x hver foring for at dette igjen skal skaffe meg polyforinger så er jeg happy... og jeg tror intr er stor her inne for å kjøpe disse produktene:) Men det er snodig at de lager polyforinger til Suzuki Ignis og ikke til Audi C4 liksom: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2006 Er absolutt med på dette, har fullt sett av nye foringer liggende, men de kan man jo vente med å montere dersom det blir skikkelige saker å få tak i.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2006 Er absolutt med på dette, har fullt sett av nye foringer liggende, men de kan man jo vente med å montere dersom det blir skikkelige saker å få tak i.... Du har ikke råd til mere understelldeler til bilen din! Du må snart begynne å tenke motor! Nok spøk! Jeg er også veldig interisert i dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2006 Hmmm Blir egentlig s4`en min noe formel1 bil av det her. Det minner meg mer om ei jernbanevogn enn sportsbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2006 Hmmm Blir egentlig s4`en min noe formel1 bil av det her. Det minner meg mer om ei jernbanevogn enn sportsbil En jernbanevogn ligger vel bedre i svinger enn en sportsbil... tror nok polyforinger blir gudd jeg så kan vi kjøre enda fortere i svingene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2007 Og da må jeg også bytte foringer så nå må en vis bergenser få ut fingern her;) Med på gruppekjøp bare gruppekjøpet blir noe av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 16, 2007 Vil ikke dette bli ekstremt hardt å kjøre på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2007 Vil ikke dette bli ekstremt hardt å kjøre på?? Og du ville frem til? Hele poenget det da. + med poly 30% lengere levetid enn org Stivere/fastere Mere retningsstabil. Mindere understyrt. +++ Sikkert mye mere. - med poly Minimalt stivere. Merker ikke mye til det i negativ forstand. Høyere støy i bilen. Stereoen overdøver det alikevel;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 16, 2007 er med på gruppekjøp på polyforinger jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 16, 2007 Trenger og nye foringer. Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg er også interessert. På sidene til klubben i Sverige ligger en nesten identisk tråd med der noen har tatt kontakt med en produsent. De skal lage, bare det blir "mange nok." Der som her er det mange som melder interesse, men tråden har vært der lenge uten at det skjer noe. Kanskje et samarbeid med svenskene der er en ide ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 17, 2007 trenger det selv jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg er med på ett gruppekjøp.trenger nye foringer til bilen min uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 17, 2007 er med på gruppekjøp på jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 17, 2007 jeg er også interresert.....lag en gruppekjøpstråd, så tror jeg nok det maaaange som har ventet på dette. Vet om en som kan lage nylon foringer, men de er alt for harde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 18, 2007 Er det snakk om noe til type 44Q også eller kun C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg er også interessert. På sidene til klubben i Sverige ligger en nesten identisk tråd med der noen har tatt kontakt med en produsent. De skal lage, bare det blir "mange nok." Der som her er det mange som melder interesse, men tråden har vært der lenge uten at det skjer noe. Kanskje et samarbeid med svenskene der er en ide ? en link hadde vært på sin plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...