#26 Skrevet Mars 19, 2007 Har du fått noe antydning til pris, eller er det kanskje litt tidlig å fastslå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2007 er også med på evt gruppekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 20, 2007 er også med på evt gruppekjøp eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 22, 2007 Se nå å få ræva i gear her a så det blir noen foringer på meg snart. Oddmund! Link til den tråden hos søta bror? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 25, 2007 Jeg er med om disse kan brukes på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 25, 2007 Prøvde å hente linken til den svenske siden, men svensker er svensker....... De har hatt noe trøbbel med forumet sitt og hva er vel da mer naturlig enn å slette alt og begynne på nytt.......?! Alt er borte gitt. Hele forumet har 31 innlegg igjen, og selvfølgelig ikke noen som har fulgt opp noe om foringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 19, 2007 ser ut som om det er noe på gang i sverige nå... http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=A6&Number=721293&page=0&view=collapsed&sb=5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 10, 2007 Ble det noe av dette gruppekjøpet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 7, 2007 noe nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 7, 2007 Leste enten her eller på Nordicaudi at produsenten måtte være sikret minst 20 ordrer for å sette igang... Trådstarter som tydeligvis har adressen til fabrikken: Kanskje vi skulle tipse dem om interessen på disse to stedene. Bare der har de jo 50-100 interessenter. Forsåvidt lite seriøst å forvente at potensielle kunder skal levere maler til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 12, 2007 Hei.. da skal jeg besøke fabrikken førstkommende torsdag, med en pose full av nye originale foringer som de kan bruke som mal. For at dette ikke skal ta helt av mtp pris så tror jeg det blir foringer til følgende steder: -Travers fremme (2stk) -Stab stage fremme (2stk indre og 4stk ytre(2stk til hver side) -Bærearm fremme indre (2 stk) -Bærearm bak indre (2stk) - ytre del av bærearm bak(1 liten på hver side) - Bærearm bak (den delen som festes like ved kanal 2x 2stk) (kan si tiden har flydd siden tråden ble startet ja...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 12, 2007 Jeg er helt klart med om disse passer til min 2,6q....:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 15, 2007 Nå er vi en drøss med folk her inne som har sakt at de er med, Da er den offesielle tråden for bestilling satt opp så de som SKAL ha bes melde sin interesse i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=969774#post969774 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 9, 2008 Ser det er en stund siden denne tråden ble oppretta. Synn det ikke ble noe av gruppekjøpet, skulle gjerne hatt ett sett selv. Noen som vet om det fortsatt ikke er mulig å få tak i sånne polyforinger til c4?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 9, 2008 Det ble opprettet gruppekjøp på nordicaudi.. MAnge som meldte seg på, jeg også! HAr mailet litt med han som startet det, han skulle visst ha fått et sett som skulle testes på hans egen bil, men etter det har jeg ikke hørt noe. Kan sende han en mail igjen å høre!. Men for min del ser det ikke ut som det blir noe av.. I og med at det har tatt et år nå Så foreløpig tror jeg nok du må ty til orginalt Anette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 10, 2008 Dette er noe jeg også har lyst på=\ får håpe det kanskje kommer et alternativ etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 10, 2008 Ja-ha... Slik å forstå. Hadde jo vært arti å hørt om han fikk testa de, å om det blir noe av produksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 20, 2009 Dette her er vel noe av det vi trenger? Rear subframe og front subframe http://www.addictmotorsport.com/products.php?c=urs Kanskje noen fikser gruppekjøp priser på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 20, 2009 (endret) Sendte mail nå... Ja-ha... Slik å forstå. Hadde jo vært arti å hørt om han fikk testa de, å om det blir noe av produksjonen. Har sendt mail, men ikke noe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 20, 2009 Mulig jeg kan få lagd et sett til min bil her på strøket.. Om det blir suksess, så kan jeg jo høre om han vill lage flere.. Men disse var da veldig billige, så får man kjøpt hær, ville det jo vært perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 21, 2009 nam nam......... tror jeg bestiller 2 sett av alt der og 3 av resten Får vel holde med de til front og bak.. men den trekant-saken til bakre del av traversen... hva i svarte er det? jeg har da ikke noe sånt på min. den er jo kun festet i innfestningen til bærearmen bak: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 21, 2009 Den trekantsaken er skrudd i rammevangen, og så er bolten til bærearmen igjen skrudd i den der. Rett og slett en bakre traversforing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 21, 2009 Må vel være de i plast (poly?) som er noe å bruke? Alu vil vel bli fryktlig bråkete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 28, 2009 Hello Jan, I can do the rear kits for $60 each if you want to order 10 sets. Unfortunately I cannot sell the aluminum spherical bearing inserts for the control arms, because I actually machine (CNC Mill) the control arms to accept the bearing inserts. I have utilized customers used control arms in the past to machine for the monoball conversion, but most people decide to start with new control arms. I would be willing to do a group buy on arms, if you can tell how many sets you want. Thanks for your interest, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...