#1 Skrevet September 18, 2006 Har følgende problem med høyre dør bak : Av og til når jeg låser bilen ( m/nøkkel ) så låser ikke h/bakdør . Når jeg starter bilen høres sentallåsen i samme dør . " klikker" noen ganger før den stopper ( av og til dette også ) Prøver jeg å bruke bryteren inne i bilen så låser ikke døra( h/bak ) i det hele tatt. Er det noen som har noen ideer om hva dette er ? Hva kan gjøres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Jeg er 90% sikker på at det er låsekassa i bakdøra di som er kaputt. Det har vært et problem for VAG biler i den årgangen der. Den koster ca 1300 + mva hos din lokale forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Jeg er 90% sikker på at det er låsekassa i bakdøra di som er kaputt. Det har vært et problem for VAG biler i den årgangen der.Den koster ca 1300 + mva hos din lokale forhandler. Jepp. Jeg er 99% sikker, men les ut feilminnet på sentrallåsen først så ser du fort om vi har rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Takk for svar ! Ta en tur til forhandleren og få lest av feilmelding da eller ? Får en kjøpt denne låsekassa billigere andre steder ? evt brukt ? Lett å bytte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Tar vel ca 2 min å få det bekreftet hos noen som har diagnoseapparat ja. Litt knot å skifte da den henger sammen med såkalt aggregatholder inne i døra. Dvs: Dørtrekk av, løsne ledninger fra festeplata/agregatholder, løsne vindu fra vindusheisen og tape fast dette, skru ut bakerste del av utvendig dørhåndtak, løsne bowdenwire for utv. dørhåndtak, løsne aggregatholderen, løsne dørlåsen fra døra, vippe ut aggragatholderen med vindushever og lås, skifte låsen og montere igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...