#1 Skrevet September 18, 2006 Snøen nærmer seg, og i den anledning trenger jeg nye vinterdekk, men har vi rabatt noe sted, eller er det noen i området som selger gode billige dekk..? Er snakk om piggdekk, 14-toms, type "sykkeldekkstørrelse", altså ingenting ekstraordinære greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Rabatt er det ikke, men http://www.interdekk.no har utsalg på Lillehammer og er på "Sharif-pris". Laaaaangt under vanlige dekksjapper. Må bare bestille og betale på nettet, så kommer dekkene til Lillehammer etter alt fra noen dager til et par uker etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2006 Takk for tips, var ikke så verst priser der.. Merker man stor forskjell fra f.eks Nankang (billigst) til Pirelli (dyrest), eller er det hipp som happ..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2006 Selv kjøper jeg Nokian dekk fra denne mannen http://www.quattroco.com Knallpriser på dekk, og en litt med fleksibel åpningstid enn de aller fleste andre i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2006 Ikke verst der heller, 2500 inkludert montering/balansering, for Nokian Hakkapeliitta 2, evt 3200 for Hakkapeliitta 4, i den dimmen jeg trenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2006 Ville nok kosta på de siste 100-lappene der! Hakka 4 skal visstnok være en god del bedre. Selv så kjører jeg piggfritt, og er KJEMPEFORNØYD med Nokian hakkapellita serien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2006 Jeg kjører kun piggfritt. Har kjørt på Nokian Hakka Q tre år, men byttet i fjor og kjøpte da noen relativt rimelige Falken Espia EP-03 som faktisk også var imponerende gode til prisen. Ganske viskelær på asfalten, men det var Nokian-dekkene også.. Man kan jo ikke få i pose og sekk med vinterdekk, og siden det er vinteren er det greit med dekk som funker godt på snø og is, synes jeg ihvertfall.. Om man absolutt skal ha piggdekk er det mindre forskjell mellom billige og dyre der enn det tradisjonelt sett har vært mellom billige og dyre piggfrie, da det er enklere å lage piggdekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2006 Nokian for alle penga! Overlegne dekk. Kjøp piggfritt, støyer en brøkdel av hva pigg gjør, og tar seg frem omtrent over alt. Stopper bra gjør de også. Hør med han som holder til på gamle Statoil i Gjøvik (Der man kan svinge inn til Hunton) Han pleier å være relativt rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2006 Litt Off-Topic, men fortsatt om det samme tema... har hørt veldig mye positivt om Yokohama piggfritt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2006 Nokian for alle penga! Overlegne dekk. Kjøp piggfritt, støyer en brøkdel av hva pigg gjør, og tar seg frem omtrent over alt. Stopper bra gjør de også. Hør med han som holder til på gamle Statoil i Gjøvik (Der man kan svinge inn til Hunton) Han pleier å være relativt rimelig. Gjøvik Dekksenter ellerno, den grønne butikken like over Opel..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2006 Sjekk med Tor Olav Savlesen, han har billige dekk på Ilseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2006 Gjøvik Dekksenter ellerno, den grønne butikken like over Opel..? Riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 20, 2006 Gjøvik Dekksenter ellerno, den grønne butikken like over Opel..? Har hørt at de skal være billige også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2006 Får forhøre meg litt rundt om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2006 hva slags dekk dim snakker vi om her da?? du kan godt ringe meg eller legge ut dekk dimen her så kan du få noen alternativer på dekk type og priser av meg tlf 45678499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 21, 2006 Flott, skal prøve å finne ut åssen dim det er på dekka en av dagene og legge ut, må bare få tak i noen der dekka ligger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2006 Nokian for alle penga! Overlegne dekk. Kjøp piggfritt, støyer en brøkdel av hva pigg gjør, og tar seg frem omtrent over alt. Stopper bra gjør de også. Hør med han som holder til på gamle Statoil i Gjøvik (Der man kan svinge inn til Hunton) Han pleier å være relativt rimelig. Var innom der idag, de har halv pris på vinterdekk, så kunne få noe Goodyear (husker selvsagt ikke modell) til 2250 ferdig montert/balansert.. Ikke verst pris, men hvordan er Goodyear på piggfrie vinterdekk (generelt sett, siden jeg ikke vet modell)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 26, 2006 Selv kjøper jeg Nokian dekk fra denne mannen http://www.quattroco.com Knallpriser på dekk, og en litt med fleksibel åpningstid enn de aller fleste andre i byen. Da har jeg vært hos Quattroco og fått montert nye Nokian Hakkapeliitta RSi piggfritt. Knallpriser, flott service, og flott åpningstid.. Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...