Anbefalte innlegg

Skal skifte håndbremsewirer på min A80 -93. Tok en rask titt oppunder bilen i dag, og da lurer jeg på. Er jeg virkelig nødt til å demontere eksosanlegget for å komme til å feste de i håndbrekkspaken? Eller var det bare jeg som tok en litt for rask titt. . .

For meg så ser det ikke ut som jeg greier å feste de inne fra kupeen heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke løsne det, men det er en stor fordel.

 

Vi var to, en som trakk eksosen til ene siden, og andre skrudde med forlenger. Må være veldig mere behagelig dersom du løsner på eksosen..

 

Stikkordet var melkesyre. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det jeg regnet med. Uff, ekstraarbeid . . .

Får vel bare ta det med ett smil å gyve løs på saken i morgen formiddag.

Så kanskje en mulighet i å dele anlegget ved katalysatoren og se om jeg får lagt ned og unna den fremste delen. Kanskje dette går!?

Hvis ikke så får en vel bare smøre seg med tid og tålmodighet, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Prøv det på en S4 på ryggen i garasjen, med eksos og kardang på plass! Trodde ikke jeg hadde så tynne fingre, jeg!!

Tipper det er greit å komme til på din, bare bytt begge mens du er under der, jeg tok en, så røyk den andre etter 3 uker..

 

Det kurerte min nesten 1-årige tilbakevendende svimmelhet, så noe var det bra for, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja kan tenke meg at det er noe verre på en S4 ja.

Utførte jobben i dag, og det gikk lettere enn forventet. Skrudde ikke ned eksosen, men skrudde opp der den er delt (rett bak katalysator), huket av en gummistropp, og dermed ble den ganske lett å holde ut til siden.

Skiftet selvfølgelig begge to ja. . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.