#1 Skrevet September 18, 2006 Lurer litt på hvilken lakk jeg skal kjøpe nå som taket blir lakket sort. Finnes det noe som er 100% sort? Tar gjerne imot forslag og/eller erfaringer. Skal være sort blank (klarlakken tar seg vel av det blanke) Mens jeg er i gang: Hvordan tar man av listene som er mellom takplata og A-C-stolpen på Beetle? Er samme listene på A3 og Golf som jeg vet. Blir vel slik: Takkk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2006 Minnes bilen min har LZ5U eller noe, er sort metallic når en får på klarlakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 Det finnes noe som er helt sort ja. Husker ikke koden men det er bare en ren tett sort farge. Lakkereren har nok full kontroll over hva som er helt sort. Den fargen brukes vel stort sett kun til å blande andre lakk-farger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...