#1 Skrevet September 18, 2006 Hey.. Jeg er på utkikk etter nye framlykter til Polo´n nå om dagen, men jeg finner nesten ikke lykter til den... jeg skal ha lykter med linser.. Har funnet på Maxam, men håpa på at det var flere som hadde... Har sett at det er flere i utlandet som har, men uansett er det kun med Angeleyes... noe jeg er usikker på om jeg vil ha...? Noen som har tips til steder jeg kan se og/eller høre etter? Alternativet er orginale linselykter som bl.a er på GTI´n.. Men noe sier meg at det vil bli styggdyrt... Håper noen kan hjelpe... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Ingen som vet hvor det finnes linselykter til 6N2 uten angeleyes som ikke koster en halv formue her...? Trenger hjelp til å finne det... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2006 prøv norskbildelsenter.no eller autospar.no.... de har en del lykter;)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...