støping av deler i glassfiber/carbon?

Anbefalte innlegg

er det noen som hvet om noen firma som lager custom deler i glassfiber eller carbon?tenker på panser,bagasjeromslokk,styling osv.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er et firma i danmark som har glassfiber deler til vw og audi!! men jeg husker ikke adressen: : bh : Gå inn på http://www.bilgalleri.dk !! der finner du mange linker

 

og er et firma i portugal som har slikt til de fleste bilmerker!! husker ikke adressene men skal se om jeg finner ut av noe!!! Hva bil er det du skal ha til???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som hvet om noen firma som lager custom deler i glassfiber eller carbon?tenker på panser,bagasjeromslokk,styling osv.;)

 

Custom styling koster som oftes mer en det smaker... Men å lage bagasjeromslokk og panser er ikke noe problem... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er til prosjekt bilen min,som ikke er en audi :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Custom styling koster som oftes mer en det smaker... Men å lage bagasjeromslokk og panser er ikke noe problem... :)

 

 

Men det pleier å bi dyrere viss du skal lage selv!! og mye banning og jobb!!!

AST-performance laget ett glassfiber panser til ene demobilen deres og det var det dyreste panseret han hadde vært borti!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke prisen var så forbanna relevant i denne sammenhengen da men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg og, trenger et glassfiber bagasjelokk til typ 81/85, noen som vet om noen som kjenner noen som vet av noen som muligens vet om noen andre som vet noe, eller kan noe om dette? : klø : (jada, ko-ko...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg og, trenger et glassfiber bagasjelokk til typ 81/85, noen som vet om noen som kjenner noen som vet av noen som muligens vet om noen andre som vet noe, eller kan noe om dette? : klø : (jada, ko-ko...)

 

 

det er ikke noe problem å lage selv!! litt tid tar det, men det er jo noen som har nok av det!!

 

du trenger voks, gelcoat, polyester, glassfiberduk og spartel!!!

 

først må du vokse det du skal lage en kopi av!! så må du sprøyte (evt male med kost) gelcoat på, legge et litt tjukt lag!!

når det har tørket legger du på et lag eller to med glassfiber duk og polyester!!

 

når dette er tørket skal du kunne ta dette av den delen du har støpt på, voksen hjelper til at det skal slippe lett!! (voksingen er viktig)

 

når det er gjort så har du en form!! da kan du bare begynne på nytt igjenn med voks, gelcoat osv inne i formen du har laget!!!!

 

ikke så vanskelig men tar tid!!

og kjøp det du trenger hos en som bygger båter eller noe!! da får du det ganske rimelig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noe problem å lage selv!! litt tid tar det, men det er jo noen som har nok av det!!

 

du trenger voks, gelcoat, polyester, glassfiberduk og spartel!!!

 

først må du vokse det du skal lage en kopi av!! så må du sprøyte (evt male med kost) gelcoat på, legge et litt tjukt lag!!

når det har tørket legger du på et lag eller to med glassfiber duk og polyester!!

 

når dette er tørket skal du kunne ta dette av den delen du har støpt på, voksen hjelper til at det skal slippe lett!! (voksingen er viktig)

 

når det er gjort så har du en form!! da kan du bare begynne på nytt igjenn med voks, gelcoat osv inne i formen du har laget!!!!

 

ikke så vanskelig men tar tid!!

og kjøp det du trenger hos en som bygger båter eller noe!! da får du det ganske rimelig!!!

 

Ja det var den tida da :P

Og så bør det jo bli strøkent og like bra som orginal... Får se hva jeg gidder/får til, hadde vært bedre om noen allerede solgte slike ferdige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Custom styling trenger ikke koste all verden, så lenge du bygger pluggen selv.

Frank, hvis du bygger pluggen selv sånn som du vil ha den, vet jeg om et firma som kan lage form og avstøp til en grei pris.

Hvis du er interesert kan du få nr på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.