#1 Skrevet Mai 25, 2004 Hei, Er det noen som vet hva disse nummerene representerer? AMV 188 001 02 AMV 188 188 82 Disse er nevnt i min Bentley Rep manual og brukes når jeg skal skru sammen motoren min etter overhaling. Er vel trolig en eller annen form for pakningsmasse, men hva slags? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2004 Fant ikke noe i etka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2004 ok....kanskje det ikke brukes lenger? Fant noe på nettet og det ser ut som AMV 188 001 02 er en slags Sealant Paste. Fritt oversatt er det sikkert vanlig pakningsmasse som tåler varme, bensin, olje etc. Jeg blåser i det og bruker god gammeldags pakningsmasse :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Fant ikke noe i etka. Prøv på nytt, den fins på nesten alle biler, fra Derby til RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...